Nokia 5140 - med en ½ sort skærm
Fra : T

Dato : 11-03-05 13:14

Min arbejdstelefon har fået den skavank på øverste halvdel. Kan det monstro
rep under garantien - det er jo en hårdfør tlf, der skal kunne tåle lidt af
hvert i en håndværkerlomme ....
Skal afsted til forretningen med den i dag - men hvordan skal jeg formulere
mig korrekt for ikke selv at få skylden for et "slag" på skærmen..... ???

Fra : Anders

Dato : 11-03-05 14:03

Hvis du starter med at underskrive dine indlæg, så vil det være godt.

Hvordan er din såkaldte skavank kommet ?

Du kan forklare dem, at din telefon har været slukket under opladning af
batteri, og da du tændte for den idag,
så den øverste del af skærmen sort.

- Ved ikke om de godtager den !.

Husk det originale garantibevis ! ellers så der ingen rep.

Hårdfør er måske et vidt begreb. Det kan tåle lette stød, og lidt let fugt
(stænk). Den er lidt mere robust, da den har det gummi Ex-Press On cover.

/Anders

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 11-03-05 17:53

> Skal afsted til forretningen med den i dag - men hvordan skal jeg
formulere
> mig korrekt for ikke selv at få skylden for et "slag" på skærmen..... ???

Du siger selvfølgeligt sandheden. Er du skyld i det siger du det, og håber
at de alligevel vil kigge på de. Vil de ikke det - ærgeligt.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg