GN Store Nord?
Fra : HB

Dato : 25-05-01 19:44

Hej allesammen

Vil det være et godt tidspunkt at investere i subj. nu ?
Jeg tænker i forbindelse med at kursen er forholdsvis lav?

Vh Henrik

Fra : Brian Bilenberg

Dato : 25-05-01 20:43

Njaaa! - jeg sidder selv og oververjer det lidt. Men den har jo
svinget meget imellem ca. kurs 100 og 110 og det ser ikke ud som om
den rigtig vil bryde 110 muren så jeg venter til den er kommet længere
ned ( - hvis den kommer det igen ).

Men jeg har selv købt en portion til 160 på et tidspunkt og jeg har
læst et par analyser som er kommet frem til et kurstarget på længere
sigt på 160. Men man skal jo ikke ligge for meget i disse kurstargets!

Mvh. Brian

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 27-05-01 16:20

On Fri, 25 May 2001 21:43:01 +0200,
Brian Bilenberg <brian@bilenberg.dk> wrote:
> [...]
>svinget meget imellem ca. kurs 100 og 110 og det ser ikke ud som om
>den rigtig vil bryde 110 muren så jeg venter til den er kommet længere

Jeg har også solgt alle mine, og regner med at købe igen i næste uge
til omkring kurs 95. Men det kan være jeg venter til de er endnu
længere nede. Problemet er NASDAQ som ikke ved hvad den vil.

>Men jeg har selv købt en portion til 160 på et tidspunkt og jeg har
>læst et par analyser som er kommet frem til et kurstarget på længere
>sigt på 160. Men man skal jo ikke ligge for meget i disse kurstargets!

Jyske Bank har et target på 145.

--
Povl H. Pedersen - Please send unsolicited advertising to abuse@whitehouse.gov
Position: N 56 09 37 - E 010 12 29

Fra : alexbo

Dato : 25-05-01 21:36

HB <pooc10@hotmail.com> skrev

> Vil det være et godt tidspunkt at investere i subj. nu ?
> Jeg tænker i forbindelse med at kursen er forholdsvis lav?

For et halvt år siden spurgte en ansat i GN, om han skulle sætte hele
sin
datters børneopsparing i GN, for det gik da fint fremad.
Det blev frarådet, for alt kan gå tilbage, og det kan GN stadigvæk.
Jeg synes ikke der er en klar opgang at spore.

mvh
Alex Christensen

Fra : Anders Mork

Dato : 25-05-01 22:35

> Vil det være et godt tidspunkt at investere i subj. nu ?
> Jeg tænker i forbindelse med at kursen er forholdsvis lav?

Det kommer nok lidt an paa, hvor lang tid man vil vente paa en gevinst,
hvilken gevinst man er ude efter osv. Jeg mener sagtens at der skulle vaere
et + paa 20% over de naeste 3 maaneder, saa vil man 'noejes' med det, er der
ikke noget i vejen for at koebe nu.

Fra : Flemming Lemche

Dato : 29-05-01 12:44

Hej Anders.

Vil du så selv købe???

Flemming Lemche
Lemche@image.dk

Fra : Anders Mork

Dato : 29-05-01 20:43

> Hej Anders.
>
> Vil du så selv købe???

Ja, det ville jeg, hvis jeg havde haft nogle likvider, men de sidste brugte
jeg til at koebe GN Store Nord da de var i 80

../Anders

Fra : Brian Bilenberg

Dato : 30-05-01 13:41

Fik du så solgt dem da de var i 110?? - nogen skal jo være
heldige...

Mvh. Brian

Fra : Anders Mork

Dato : 01-06-01 07:49

> Fik du så solgt dem da de var i 110?? - nogen skal jo være
> heldige...

Jeg venter trofast paa mindst 120 som jeg tror vil naas inden udgangen af
september.

../Anders

Fra : Brian Bilenberg

Dato : 06-06-01 15:10

> Jeg venter trofast paa mindst 120 som jeg tror vil naas inden
udgangen af
> september.
>
> ./Anders

OK! - så tror jeg da også jeg vil hoppe på vognen...

Mvh. Brian

Fra : Peter Sørensen

Dato : 02-09-01 12:36

In article <9f7dr6$kjf$1@sunsite.dk>, anders_mork@iname.com says...

> Jeg venter trofast paa mindst 120 som jeg tror vil naas inden udgangen af
> september.
>
> ./Anders

Uha ha ha ha....
Det bliver vist nærmere 12, set nu her først i September...
(Øv, jeg har også nogle "værdiløse" GN aktier - nå, fuck, det er jo
"bare" penge... ( )

--
Peter Sørensen
nwc@europe.com