FT og KB på AO savnes
Fra : Ellen Rasmussen

Dato : 08-03-05 16:53

Jeg har nu indtil flere gange prøvet om det var nu, at man på AO havde fået
uploadet kirkebøgerne for Birket og Vesterborg sogne i Lollands Sønder
Herred; men nej - desværre.
Samme resultat kommer jeg frem til, når jeg vil lede i FT1840 for Rudkøbing
købstad på Langeland.
Jeg har sendt mail til AO - vel vidende, at man får en bekræftelse på
mailen, der også fortæller, at man ikke kan påregne svar på fejlmeddelelser;
men synes at det vil være en god idé med en kort tekst, der fortalte, at man
arbejdede på problemet.
Det skal lige tilføjes at ovenstående manglende filer ikke er af nyere dato.
Er der nogle af jer i gruppen, der ved om og evt. hvornår filerne kan
benyttes?
Med venlig hilsen
Ellen Rasmussen

for direkte svar - fjern det ene fjern

Fra : Mogens Laursen

Dato : 09-03-05 17:04

Birket og Vesterborg sogne ligger i Nørre herred - er det dit problem?

Mvh, Mogens

Fra : Ellen Rasmussen

Dato : 09-03-05 17:50

"Mogens Laursen" <laurs@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Birket og Vesterborg sogne ligger i Nørre herred - er det dit problem?
>
> Mvh, Mogens
Nej, det var desværre ikke mit problem; men en tyrkfejl - nok fordi jeg selv
hører til i Sønder Herred
m.v.h. Ellen