Hvornår er min T630 opladet?
Fra : Jean

Dato : 07-03-05 22:01

Hej NG!

Har købt en T630, som jeg er igang med at oplade. Telefonen er tændt.
Batteri-indikatoren viser næsten fyldt batteri, men "den grønne farve"
bevæger sig fortsat... så det ser ud som om der stadigvæk lades. Er det nemt
at se når telefonen er opladet, eller er den allerede fuldt omladet nu?

Skriver telefonen når den er ladet op, som jeg var vant til med min "gamle"
Siemens.

Mvh Jean.

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 07-03-05 22:43

> [...]
nemt
> at se når telefonen er opladet, eller er den allerede fuldt omladet nu?

Når batteriet er helt fuldt, og intet i det bevæger sig længere, er den
fuldt opladet.

> Skriver telefonen når den er ladet op, som jeg var vant til med min
"gamle"
> Siemens.

Ikke hvad jeg lige har set af på mine SE-telefoner..

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Anders

Dato : 08-03-05 07:58

Min S700i og T68i stopper automatisk, når de er opladet.

/Anders

Fra : Jean

Dato : 08-03-05 11:26

Jeppe Vestergaard skrev:
> Når batteriet er helt fuldt, og intet i det bevæger sig længere, er den
> fuldt opladet.

Okay... tak for det! Har du selv en SE T630?

Mvh Jean.

Fra : Mikael Schøler

Dato : 08-03-05 11:46

Jean wrote:

> Okay... tak for det! Har du selv en SE T630?
>
> Mvh Jean.

Jeg har.. God fon :)