Taletid, hvilken telefon!
Fra : Freedom

Dato : 06-03-05 19:37

Jeg har kbt en sony ericson z200 og jeg er glad for den, men jeg kan ikke
tale så lang tid for jeg skal lade den op! Jeg vil gerne have en ny nu, men
hvilken skal jeg kobe når jeg gerne vil have den som man kan tale i længst
uden at skulle lade op?

Mvh
Iben

Fra : Jim

Dato : 06-03-05 23:53

"Freedom" <nomail@nomail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ny nu, men hvilken skal jeg kobe når jeg gerne vil have den som man
> kan tale i længst uden at skulle lade op?

Hej Iben.

Jeg har selv set lidt på ny telefon, og jeg har også søgt efter en
telefon, man ikke er nød til at lade op hver dag.
Derfor har jeg bl.a. kig på en S700i fra SonyEricsson og P910i fra
samme. De har standby-tider på op mod 300 timer og taletider på op mod 7
timer.
Det har meget at sige, hvilken type batteri, som er monteret. Men det
har også en del at sige, hvilke finurligheder telefonen er udstyret med.
Både MP3-afspiller og Bluetooth® tager en del strøm, ligesom spil også
gør det.
Tag et smut forbi http://www.edbpriser.dk , klik dig derefter videre til
mobilmarked og søg så efter det, du mener har interesse. Du finder
hurtigt ud af, hvilke telefoner, der har den batterikapacitet, du er ude
efter.

Held og lykke.

Mvh. J.

Fra : Anders

Dato : 07-03-05 03:49

Det rigtige sted er nu altså www.mobilpriser.dk

Der køres kampagne priser på den pt. Ved bl.a. Foma sælger dem til 999,- +
abb og oprettelse.

/Anders

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Jim

Dato : 07-03-05 08:58

"Anders" <2662070m001@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> "Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Det er da meget muligt, at du anvender mobilpriser.dk..
Jeg anvender edbpriser.dk og klikker videre i menuen.
Og det er den, jeg anbefaler.

Mvh. J.

Fra : Anders

Dato : 07-03-05 09:10

Køb den med abb. det er faktisk billigere end at købe den uden. Har selv
købt en m. TDC MobilExtra 100

Den kommer til at koste mig ialt ca. 2700,- (efter 6 mdr.).

Så kan det aldrig betale sig at give 3499,- (prisen er den samme på edb- &
mobilpriser.dk)(uden abb.).

Du sparer trods alt ca. 800,-

Fra : Jim

Dato : 07-03-05 10:23

> [...]
>
> Den kommer til at koste mig ialt ca. 2700,- (efter 6 mdr.).
>
> Så kan det aldrig betale sig at give 3499,- (prisen er den samme på

Mit mobilforbrug er under 200 kr pr. kvartal, inkl. abonnement.
Så jeg skal selv regne lidt, og så skal jeg opveje det mod at genoprette
mit mixit-abonnement, når jeg er færdig med at anvende mobil-flex-abn.
Det koster jo også.

Mvh. J.

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 07-03-05 07:02

> Jeg vil gerne have en ny nu, men hvilken skal jeg kobe når jeg gerne vil
have den som man kan tale i længst
> uden at skulle lade op?

Hvis batteritiden er den klart vigtigste parameter bør du kigge på SE T68i.
Det er en ældre model, ja - men jeg har ikke oplevet nogen telefoner med
længere standby- og taletid end den. Derudover har den de vigtigste
funktioner - WAP, GPRS, MMS, Bluetooth og email-klient.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg