Kabel eller Bluetooth?
Fra : Ole Thomsen

Dato : 05-03-05 18:36

Hej
Skal købe kabel (DKU-2 usb 1) eller bluetooth til min 6230.

Hvad er hurtigst?

mvh Ole

Fra : Anders Ecklon

Dato : 05-03-05 19:21

Ole Thomsen wrote:
> Hej
> Skal købe kabel (DKU-2 usb 1) eller bluetooth til min 6230.
>
> Hvad er hurtigst?
>
> mvh Ole

Kabel er hurtigst, Bluetooth mere bekvemmeligt

Mvh Anders

Fra : Anders

Dato : 05-03-05 19:39

Vil nok vælge bluetooth da det er smartere. Ved ikke lige om det er
hurtigere end et kabel.

/Anders

Fra : Ole Thomsen

Dato : 05-03-05 19:41

> Kabel er hurtigst, Bluetooth mere bekvemmeligt
>
> Mvh Anders

Kender du til hastighedsforskellen?

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 05-03-05 20:35

"Ole Thomsen" <arntdesign@hotmail.dk> wrote in message

> Kender du til hastighedsforskellen?

Jeg gør ikke, men det kommer jo nok an på telefonen.. Jeg mener de fleste
semulere en serialport 9,6kbit, og så er det uanset om det er serial, usb
eller bluetooth... det er i hvertfaldt ikke særligt hurtigt på de telefoner
jeg har prøvet.... Altå hverken serialport, usb eller bluetooth.

Fra : Anders Ecklon

Dato : 06-03-05 17:49

Ole Thomsen wrote:

> Kender du til hastighedsforskellen?

Kender ikke den præcise hastighed via kabel men har bare hørt det skulle
være flere gange hurtigere.

Derudover kører bluetooth med et teoretisk max på 1Mb/sec og ofte er
dette teoretiske max meget højt sat.

Forvent ikke at overfører med mere en 50 KB/sec via bluetooth.

Mvh Anders

Fra : Anders

Dato : 06-03-05 18:06

Når jeg overfører mp3 filer til min mobilos, så overføres tonen med omkr. 33
kb pr. sek.

Ved ikke hvor hurtigt det går med et datakabel.
Bruger BT da det er det smarteste, syntes jeg.