Virus update igen.
Fra : Claus og Pia Lihme

Dato : 25-05-01 16:37

Hejsa allesammen !!

Så er Bimmer og Poppy hjemme igen !! Stadig noget afkræftede, men dog i
bedring. Poppy spiser nu mere eller mindre frivilligt, men hun er såååååå
tynd !!!! Bimmer spiser ikke, og må tvang-fodres, men jeg håber da snart at
han begynder at spise frivilligt !! Man kan godt se at han er begyndt at
tabe sig voldsomt. Men dog slet ikke nær så meget som Poppy !! Han snotter
stadig temmelig meget, og kan slet ikke lugte..

Pepsi er (7-9-13 ) blevet rask. Hun spiser og drikker, og hoster næsten ikke
mere !! Da vi kørte til dyrlægen for at hente de to andre, prøvede vi at
sætte hende ind i transportboxen, og hun strittede med både arme og ben..
"næh, tak - jeg er blevet rask - jeg skal bestemt ingen steder !!!" ha ha..
Hun kunne bestemt heller ikke lide at være hos dyrlægen.. Hun får øjne så
store som rundetårn..

Nå, men nå må vi se, hvad weekenden bringer.. forhåbentlig begynder Bimmer
at spise, så vi ikke skal kæmpe med at få ham til det.. Synd at han skal
bruge sine kræfter på det, frem for at blive rask..

Endnu en gang tak for alle jeres gode råd og søde ord !!

Knus fra Pia og alle misserne

--

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Pia : Pia@lihme.com

Look at my cats, quilts and other stuff at:
http://albums.photopoint.com/j/AlbumList?u=404324

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Fra : Fie & Christian

Dato : 25-05-01 18:07

Vi krydser fingre for at katte-situationen snart er normal igen. De har også
været igennem meget de små pus........

Skulle hilse at sige, at hvis jeg kunne sende noget katte-kropsfedt med
posten, så ville Tilde kunne være stor-leverandør (nå, det syntes hun ikke
var skægt!).

Held og lykke med "børnene" og dejligt at høre, at det skrider fremad

Fie

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 27-05-01 14:23

jahh, juble, hoppe op og ned, se glad ud, smile stort, spinde...;))

Det er bare så godt at høre...;)))

--
Med venlig hilsen & miauu

Henrik & Melissa