Flere brugere + Newsgroups
Fra : Søren

Dato : 05-03-05 10:00

Hej

Hvordan håndteres flere identiteter og newsgroups i Outlook. Jeg kan ikke
umiddelbart finde det.

Bruger normalt Outlook Express, men prøver nu Outlook pga. sybc med PDA.

Vi er 4 personer der bruger den samme Outlook Express, med hver vores
mailbox. De er adskilt ved at lave 4 identiteter.

Søren

Fra : Carl Drud

Dato : 05-03-05 10:15

Søren wrote:

> Hvordan håndteres flere identiteter og newsgroups i Outlook. Jeg kan ikke
> umiddelbart finde det.

Det hedder vist "brugerprofiler" i Outlook.

Kontrolpanel-->Post og du skulle der få muligheden for at sætte profiler
op.

Mht. newsgroups kan Outlook ikke håndtere nyhedsgrupper. Den vil bruge
OE.

http://www.slipstick.com/outlook/olexpr.htm#news

Du kan få add-on programmer der gør at den kan. F.eks.

http://www.shorelinesoftware.com/

Carl

Fra : Søren

Dato : 05-03-05 11:19

> Kontrolpanel-->Post og du skulle der få muligheden for at sætte profiler
> op.

Men så kommer alle mails jo ind i den samme indbakke. Jeg vil gerne have
alle mails adskilt i 4 forskellige indbakker, som i Express hvor jeg har 4
toltalt forskellige brugere.

Søren

Fra : Anders Lund

Dato : 05-03-05 14:19

Søren wrote:
> Men så kommer alle mails jo ind i den samme indbakke. Jeg vil gerne have
> alle mails adskilt i 4 forskellige indbakker, som i Express hvor jeg har 4
> toltalt forskellige brugere.

Så skal du sætte dine postregler op, som i OE. Jeg synes bare at have
læst at man ikke kan gøre det på samme måde i Outlook, men det kan være
at det bare at mig som husker galt.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk
I have plenty of Gmail invites - just ask!