Godt sted at tage hen
Fra : Allan Pedersen

Dato : 04-03-05 21:54

Hej

Nogle kammerater og mig plejer at tage et sted hen i sommerferien Vi har de
sidste tre år været på lakolk camping på Rømø, for at drikker en masse
bajere og for at snakke med andre unge mennekser og nyde den gode strand,
men i år vil vi gerne prøve at finde et andet sted.

Er der nogen som har nogle gode forslag til et andet sted.

Det skal helst være i Danmark, men andet er da ikke udelukket.

Vores krav er, der skal helst være noget godt strand i nærheden og der må
gerne være noget at kigge på i området :)

MVH Allan Pedersen

Fra : Knud Olsen

Dato : 04-03-05 22:06

"Allan Pedersen" <pioneer@pie.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Vores krav er, der skal helst være noget godt strand i nærheden og der må
> gerne være noget at kigge på i området :)

Så tag til TISVILDELEJESTRAND der er nok at kikke på i klitterne hvor sex
foregår langt hen på eftermiddagen og aftenen med, der er camping i nærheden
og masser af øl-steder og piger, hvis I er til det, ellers er Stængehage
midt i Tisvildelejestrand for par af samme køn

vh KO

Fra : Bjarne K.

Dato : 05-03-05 00:40

> [...]
> men i år vil vi gerne prøve at finde et andet sted.
>
> Er der nogen som har nogle gode forslag til et andet sted.

Goa

Fra : Michael

Dato : 05-03-05 15:06

"Allan Pedersen" <pioneer@pie.dk> wrote:

> [...]
>men i år vil vi gerne prøve at finde et andet sted.
>
>Er der nogen som har nogle gode forslag til et andet sted.

Hvad med Bulgarien? Lækre strande, flotte tøser og billig sprut.

/michael

Fra : Thomas Damgaard Niel~

Dato : 05-03-05 01:18

Allan Pedersen wrote:
> [...]
>
> Vores krav er, der skal helst være noget godt strand i nærheden og der må
> gerne være noget at kigge på i området :)

Tag til Jammerbugten i Nordjylland. Det er smukke strande og der er
masser af campingpladser.
Hvor gamle er I? Har I krav til, at der skal være et natteliv med gang i
den osv.?
Hvis I er unge og gerne vil i byen og er til steder som Crazy Daisy, så
er Løkken eller Blokhus sagen.
Der findes masser af smukke steder i Nordjylland. Der er også rigtigt
smukt oppe ved Thy eller i Skagen.

--
Thomas Damgaard Nielsen - http://thomasdamgaard.dk
"Det er i hvert fald i størrelsesordenen 1000 eller flere om året der

Fra : Ole

Dato : 05-03-05 08:34

> [...]
>
> Vores krav er, der skal helst være noget godt strand i nærheden og der må
> gerne være noget at kigge på i området :)

Hej

Det er masse gode steder, man kan tage hen. Det er kun fantasien, antal
tilgængelige kroner og den periode, man har til rådighed, der sætter
begrænsningen. Du kan eventuelt finde feriehuse her:
http://www.dansommer.dk/ og her http://www.dancenter.dk/

Ole

Fra : Allan Pedersen

Dato : 05-03-05 15:13

Tak for jeres svar

Vi har da også været omkring mange steder, men vi er 22 allesammen, så der
må gerne være lidt gang i den. Vi gider ikke til løkken, da lige netop det
sted ikke siger os ret meget

/Allan

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 06-03-05 00:03

> [...]
> må gerne være lidt gang i den. Vi gider ikke til løkken, da lige netop det

Marielyst på Falster kunne måske være stedet for Jer. Om sommeren er det et
særdeles livligt sted med mange diskoteker/restauranter/værtshuse på et
meget begrænset område.
I kunne så f.eks. bo her:
http://www.marielyst-camping.dk/
De havde tidligere et særskilt område for de unge. Men efter kl. 2300
forlangte de ro på pladsen og det blev håndhævet rimeligt håndfast, idet
vagterne efter et par henstillinger smed evt. uroelementer ud. Der er
efterfølgende kommet nye ejere, så man kan jo lige ringe og høre dem ad. Det
er lige i centrum af, hvor det sker og mange unge samles om aftenen nede på
stranden og fester så der, hvor det kan foregå uden at genere alt for mange.
På grund af de mange unge er der også en del uroelementer, hvorfor der i
sommerperioden normalt er forholdsvis massiv politidækning i området.
En anden plads i området kunne være:
http://www.marielystnycamping.dk/html/priser.html
som også har et specielt område for de unge. Der er også vagter, men
generelt tillader de vist lidt mere, bl.a. fordi området er lidt mere
isoleret i forhold til de øvrige campister, men der er absolut også grænser
der.
Den er til salg, så der kan nok forventes nye ejere og måske nye skikke.
Fra denne plads er der ca. 5 km til Marielyst torv, hvor tingene foregår.
Til gengæld er stranden der ikke så overrendt.

Kurt

Fra : Henning

Dato : 06-03-05 12:25

On Sat, 5 Mar 2005 15:13:26 +0100, "Allan Pedersen" <pioneer@pie.dk>
wrote:

> [...]
>må gerne være lidt gang i den. Vi gider ikke til løkken, da lige netop det
?? Ikke siger jer ret meget? Har I været der? Hvad er der galt med
Løkken/Blokhus siden det "ikke siger jer ret meget"?

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Alice M

Dato : 06-03-05 20:24

"Henning" <nomail@all.invalid> skrev i en meddelelse

> ?? Ikke siger jer ret meget? Har I været der? Hvad er der galt med
> Løkken/Blokhus siden det "ikke siger jer ret meget"?
>
> Henning
> hsb(at)image.dk

Samme spørgsmål herfra... Hvis Rømø og Lakolk siger jer noget, burde
Løkken
da også...... Der er bare 4-5 gange så mange mennesker og ligeledes mere
"gang i den"...

Alice M