/ Forside / Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Udbyder (ISP'er)
#NavnPoint
BjarneD 1540
EXTERMINA.. 750
stl_s 710
strarup 685
tedd 680
natmaden 660
emesen 581
dk 520
Kortoverv.. 510
10  arne.jako.. 510
Stofas 4gb begrænsning???
Fra : Morten Christensen


Dato : 25-05-01 16:10

Jeg har idag modtaget en e-mail fra Stofa om, at fra den 1. juni skal man
til at logge ind på sådan en latterlig hjemmeside istedet for den
traditionelle måde, og der står også, at nu vil deres 4gb begrænsning, som
hidtil ikke har virket en dyt komme til at virke....

er det rigtigt??? skal jeg virkelig til at nøjes med 4gb om måneden???

På forhånd tak.

--
Hilsen Morten Christensen



 
 
Rea721 (25-05-2001)
Kommentar
Fra : Rea721


Dato : 25-05-01 17:03

"Morten Christensen" <m-astrup@mail1.stofanet.dk> skrev

> er det rigtigt??? skal jeg virkelig til at nøjes med 4gb om måneden???

Hvad står der i produktbeskrivelsen hos Stofa ? Hvis der står 4GB...så ja.

--
rea721@fabel.dk (AKA) Leon Andrea. Bevar Flyvestation Værløse..
Den sidste Operative Flyvestation øst for Storebælt.




Knud Gert Ellentoft (25-05-2001)
Kommentar
Fra : Knud Gert Ellentoft


Dato : 25-05-01 17:16

Fri, 25 May 2001 17:10:16 +0200, skrev "Morten Christensen"
<m-astrup@mail1.stofanet.dk>:

>er det rigtigt??? skal jeg virkelig til at nøjes med 4gb om måneden???

Nej da, du må downloade alt det, du vil.

Du skal blot betale 0,10 kr. pr. MB du forbruger udover 4.000 MB og
bede om at få forbindelsen åbnet igen når du har nået de 4.000 MB.

Og du kendte betingelserne, da du bestilte det.

Hvis du hidtil har forbrugt mere end 4.000 MB om måneden og ikke
betalt/fået regning for merforbruget, så skal du da være glad for at
du har kunnet forbruge mere end du har været berettiget til uden
merbetaling.

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark
Bruger din udgave af Outlook Express Sv: i svar?
Så ser en stor del af gruppens brugere ikke dit svar.
Rettelse kan hentes på http://home.chello.no/bmork/oefix.exe

Lars Balker Rasmusse~ (25-05-2001)
Kommentar
Fra : Lars Balker Rasmusse~


Dato : 25-05-01 17:57

"Morten Christensen" <m-astrup@mail1.stofanet.dk> writes:
> Jeg har idag modtaget en e-mail fra Stofa

Aha. Der står SVJH ikke noget i kundevilkårene hos Stofa om at man
skal læse sin stofa-email, så hvis de laver om på produktvilkårene
uden at sende et brev ud, så tror jeg nok deres support får travlt den
1...
--
Lars Balker Rasmussen "Woo hoo!?"

Knud Gert Ellentoft (25-05-2001)
Kommentar
Fra : Knud Gert Ellentoft


Dato : 25-05-01 19:48

25 May 2001 18:56:30 +0200, skrev Lars Balker Rasmussen
<lars@balker.org>:

>Aha. Der står SVJH ikke noget i kundevilkårene hos Stofa om at man
>skal læse sin stofa-email, så hvis de laver om på produktvilkårene
>uden at sende et brev ud, så tror jeg nok deres support får travlt de

Der er ikke lavet noget på betingelserne i deres flexrate, nu skal den
bare til at køre, som det hele tiden har været meningen.

At man skal betale ekstra for et forbrug over 4.000 MB.

Står der nogen steder skrevet at man skal læse en snailmail?

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark
Bruger din udgave af Outlook Express Sv: i svar?
Så ser en stor del af gruppens brugere ikke dit svar.
Rettelse kan hentes på http://home.chello.no/bmork/oefix.exe

Lars Balker Rasmusse~ (25-05-2001)
Kommentar
Fra : Lars Balker Rasmusse~


Dato : 25-05-01 21:39

Knud Gert Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk> writes:
> 25 May 2001 18:56:30 +0200, skrev Lars Balker Rasmussen <lars@balker.org>:
> >Aha. Der står SVJH ikke noget i kundevilkårene hos Stofa om at man
> >skal læse sin stofa-email, så hvis de laver om på produktvilkårene
> >uden at sende et brev ud, så tror jeg nok deres support får travlt de
>
> Der er ikke lavet noget på betingelserne i deres flexrate, nu skal den
> bare til at køre, som det hele tiden har været meningen.

Jeg omtalte den ny måde at logge på. Jeg har holdt mig under 4000MB
hele tiden, da jeg ikke har disse behov.

Hvis min stofanet ophører med at virke 1/6 bliver jeg en kende tvær.

> Står der nogen steder skrevet at man skal læse en snailmail?

Nej, men så er man da i det mindste selv ude om det. Jeg tror stofa
har en DEL kunder der aldrig har brugt deres stofanet-mailkonto.
--
Lars Balker Rasmussen "Woo hoo!?"

Peter Tirsek (25-05-2001)
Kommentar
Fra : Peter Tirsek


Dato : 25-05-01 22:20



Lars Balker Rasmusse~ (25-05-2001)
Kommentar
Fra : Lars Balker Rasmusse~


Dato : 25-05-01 22:25

Peter Tirsek <peter@tirsek.com> writes:
> Hvis du, som du selv omtaler, ikke rammer 4000MB-grænsen, har du intet
> at frygte. Tingene vil fortsætte som de altid har gjort - du kan bruge
> dit yndlings-program til at åbne Internet-forbindelsen med, -eller- du
> kan benytte det nye tilbud om webbaseret login. Det er valgfrit. Du kan
> endda bruge begge, hvis du lyster.

Tak.

> Da ting såsom platforms-uafhængighed er i alles
> interesse, er den webbaserede løsning klart at foretrække som platform
> for lancering af "nye tjenester", men hvor man stadig så vidt muligt
> kan beholde bagudkompatibilitet med eksisterende systemer.

Bagudkompatibilitet er klart at foretrække, men det er desværre de
færreste i IT-branchen der fatter at man kan ændre produkterne uden at
smide de gamle produkter helt væk. Hvis man ikke har behov for nye
features, hvorfor så skifte?

> Nå, jeg må hellere hoppe ned fra min kæphest nu. :)

Du sad da ellers så godt!
--
Lars Balker Rasmussen "Woo hoo!?"

Rune Klausen (26-05-2001)
Kommentar
Fra : Rune Klausen


Dato : 26-05-01 00:08


"Lars Balker Rasmussen" <lars@balker.org> wrote in message
news:ug0dt9l5r.fsf@balker.org...
> Peter Tirsek <peter@tirsek.com> writes:
> Bagudkompatibilitet er klart at foretrække, men det er desværre de
> færreste i IT-branchen der fatter at man kan ændre produkterne uden at
> smide de gamle produkter helt væk. Hvis man ikke har behov for nye
> features, hvorfor så skifte?

Det er derfor TDC har 3 forskellige ADSL produkter, for at man lige præsic
ikke kan få hvad man gerne vil have.
Hvor bliver 1024/512 af ?
ADSL bredbånd er da meget smart, men NEII er da lige så godt, man får da det
samme ud af det. Pro@ få man så en lukket router, hvilket er lidt dårligt.

-Rune



-= Bamsen =- (25-05-2001)
Kommentar
Fra : -= Bamsen =-


Dato : 25-05-01 18:45

Nej, jeg opfatter det ikke, for at du skal bruge den nye form for logging,
der står et eller anden sted i mail, at du kan fortsat bruge den logger som
du bruger. Du skal kun bruge den nye logger, hvis du samtid ønsker
overblikket..

-= Bamsen =-
"Morten Christensen" <m-astrup@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
news:3b0e7697$0$4207$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...
> Jeg har idag modtaget en e-mail fra Stofa om, at fra den 1. juni skal man
> til at logge ind på sådan en latterlig hjemmeside istedet for den
> traditionelle måde, og der står også, at nu vil deres 4gb begrænsning, som
> hidtil ikke har virket en dyt komme til at virke....
>
> er det rigtigt??? skal jeg virkelig til at nøjes med 4gb om måneden???
>
> På forhånd tak.
>
> --
> Hilsen Morten Christensen
>
>



Tholo (26-05-2001)
Kommentar
Fra : Tholo


Dato : 26-05-01 16:06


"-= Bamsen =-" <bamsen17@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:3b0e998c$0$4011$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...
> Nej, jeg opfatter det ikke, for at du skal bruge den nye form for logging,
> der står et eller anden sted i mail, at du kan fortsat bruge den logger
som
> du bruger. Du skal kun bruge den nye logger, hvis du samtid ønsker
> overblikket..

Har selv en Connector 21 som jeg er ret glad for, og et Stat´N´Perft program
som holder fint øje med mit forbrug..
Så det som Stofa nu tilbyder har jeg haft fornøjelse af i snart 1 år..*S*

Med venlig hilsen
Thomas Lorentsen
E-mail: foto@tholofoto.dk
www.tholofoto.dk



Lars Jensen (26-05-2001)
Kommentar
Fra : Lars Jensen


Dato : 26-05-01 18:16

"Tholo" <Tholo@mail1.stofanet.dk> wrote in message
news:9eogqo$jqd$1@sunsite.dk...
> news:3b0e998c$0$4011$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...
> > Nej, jeg opfatter det ikke, for at du skal bruge den nye form for
logging,
> > Du skal kun bruge den nye logger, hvis du samtid ønsker
> > overblikket..

> Har selv en Connector 21 som jeg er ret glad for, og et Stat´N´Perft
program
> som holder fint øje med mit forbrug..
> Så det som Stofa nu tilbyder har jeg haft fornøjelse af i snart 1 år..*S*

Med den lille forskel at det forbrug du vil blive faktureret for er det du
kan se på forbrugsopslaget, og ikke i dit Stat`n`Preft, og at du nu har
mulighed for at genåbne efter en lukning ved 4000 Megabyte.

> Thomas Lorentsen

Lars B
Som trods ansættelsesforhold hos Telia Stofa udtaler sig på egne vejne.



Jesper SLoth (27-05-2001)
Kommentar
Fra : Jesper SLoth


Dato : 27-05-01 19:47


> Med den lille forskel at det forbrug du vil blive faktureret for er det du
> kan se på forbrugsopslaget, og ikke i dit Stat`n`Preft, og at du nu har
> mulighed for at genåbne efter en lukning ved 4000 Megabyte.
>
> > Thomas Lorentsen
>
> Lars B
> Som trods ansættelsesforhold hos Telia Stofa udtaler sig på egne vejne.
>
Hej

Der er vel ikke den store dif. eller hvad?? det er vel kun et spørgsmål om
at måle den totale trafik (Up/Down) på forbindelsen, eller har jeg
misforstået noget?

Mvh

Jesper



Peter Tirsek (27-05-2001)
Kommentar
Fra : Peter Tirsek


Dato : 27-05-01 23:08



Martin Højriis Krist~ (27-05-2001)
Kommentar
Fra : Martin Højriis Krist~


Dato : 27-05-01 23:27

"Peter Tirsek" <peter@tirsek.com> skrev i en meddelelse
news:Pine.LNX.4.21.0105272357560.11703-100000@wolfie.tirsek.com...
> F.eks. ting som hvorvidt pakker-headers tæller med (såvel Ethernet,
> kabel, IP, og højere lag), om ARP-pakker tælles, og lignende.

Protokollen for overførsel af data på antenne-netværk (fx IEEE 802.14, hvad
kører Stofa?) er heller ikke helt uden overhead.

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855
Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke TDC Internet


Peter Tirsek (28-05-2001)
Kommentar
Fra : Peter Tirsek


Dato : 28-05-01 05:25



tvl (29-05-2001)
Kommentar
Fra : tvl


Dato : 29-05-01 17:23

Hej

Da jeg kan se, at der er en del Telia-medarbejdere som skriver her, tillader
jeg, mig at om hvordan det går med deres 4 GB grænse! Hvornår begynder det
at virke? Kommer det nogensinde til at virke? Hvilket det jo indtil videre
ikke har gjort, ikke at jeg klager over det, jeg synes det er perfekt! Men
frygter den dag det træder i kraft, hvilket jeg håber det aldrig kommer til!

Mvh Thomas

"Jesper SLoth" <jesper.sloth@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:9eri25$i6m$1@news.inet.tele.dk...
>
> > Med den lille forskel at det forbrug du vil blive faktureret for er det
du
> > kan se på forbrugsopslaget, og ikke i dit Stat`n`Preft, og at du nu har
> > mulighed for at genåbne efter en lukning ved 4000 Megabyte.
> >
> > > Thomas Lorentsen
> >
> > Lars B
> > Som trods ansættelsesforhold hos Telia Stofa udtaler sig på egne vejne.
> >
> Hej
>
> Der er vel ikke den store dif. eller hvad?? det er vel kun et spørgsmål om
> at måle den totale trafik (Up/Down) på forbindelsen, eller har jeg
> misforstået noget?
>
> Mvh
>
> Jesper
>
>



Lars Jensen (29-05-2001)
Kommentar
Fra : Lars Jensen


Dato : 29-05-01 20:38

"tvl" <2332310m001@mail1.stofanet.dk> wrote in message
news:3b13ccda$0$4011$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...
> Hej
>
> Da jeg kan se, at der er en del Telia-medarbejdere som skriver her,
tillader
> jeg, mig at om hvordan det går med deres 4 GB grænse! Hvornår begynder det
> at virke? Kommer det nogensinde til at virke? Hvilket det jo indtil videre
> ikke har gjort, ikke at jeg klager over det, jeg synes det er perfekt! Men
> frygter den dag det træder i kraft, hvilket jeg håber det aldrig kommer
til!
>
> Mvh Thomas

Hej Thomas

Prøv at hente mail på din StofaNet mailkonto, så har du dit svar!

Fra d. 1.6.2001 begynder det "at virke".

Lars B
Som nok lige i dette tilfælde også svarede _lidt_ for sin arbejdsgiver,
Telia Stofa.



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177552
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408847
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste