Dialog, er dette en opsætningsfejl jeg har~
Fra : Henning Lund

Dato : 03-03-05 11:19

Jeg har prøvet at instalere Dialog her idag, jeg prøvede så at sætte en
binær gruppe ind for at se Dialog´s virkemåde på binært indehold, men
hvorfor skriver den nedenstående?

This is a multipart post with 17 parts. The following parts are
available on the server:
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17

*All parts are available on the server.*

The following parts are locally missing:
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17

Hvordan ser/henter jeg den binære fil?

Henning Lund
icq 18805021 - mail: hl@lite.dk
http://sitecenter.dk/freespace hvor vi bla. har lidt til salg

Fra : Frank Andersen

Dato : 03-03-05 17:37

On Thu, 3 Mar 2005 11:19:08 +0100, Henning Lund wrote:

> [...]
>
> *All parts are available on the server.*
>
> The following parts are locally missing:
> 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17

Du dobbelt-klikker blot på posten, så vil du se locally missing blive
mindre og mindre indtil alt er downloaded. Den samler selv filerne.

/Frank
--
Erstat 'DOT' med '.'
Replace 'DOT' with '.'

Fra : Henning Lund

Dato : 03-03-05 18:27

Frank Andersen skrev:

> Du dobbelt-klikker blot på posten, så vil du se locally missing blive
> mindre og mindre indtil alt er downloaded. Den samler selv filerne.

Det vil den ikke, den siger bare "pling" og så sker der ikke mere