"Kjeld Borch Egevang" <keSLET@DETTEmail4us.dk> skrev i en meddelelse
news:b942c$42279418$3e3d90fb$31673@nf4.news-service.com...
> news.stofanet.dk wrote:
> ...
> > Du har helt ret. Det er mildest talt ikke ok, skrev endda til dem igen i
går
> > at det hastede, men det lader ikke til at de tager den slags så tungt...
Jeg
> > har dog fundet en anden løsning, nemlig at spørge i Danske Bank, som er
> > Moneybookers bankforbindelse i Danmark. Det registreringsnummer som skal
> > bruges er: 4440
> >
> > Dermed skulle det kunne køre, og så må kundeservice hos Moneybookers
rende
> > og hoppe for min skyld...
> > Tak for jeres feedback
> >
> > Peter
>
> Jeg har brugt Moneybookers i et par år og har aldrig haft problemer. Det
> er et af de få alternativer der findes til PayPal, hvis man skal handle
> internationalt. Det er billigt, og man kan overføre til/fra en national
> bankkonto. Det er jo ærgerligt, du er kommet skævt ind på det fra
> starten. Jeg har både prøvet at indsætte og hæve penge fra min
> Moneybookers konto. Men det er selvfølgelig noget sjusk, hvis de ikke
> svarer på e-mails indenfor rimelig tid.
>
> /Kjeld
Lyder godt at der ikke er problemer med dem. Kundeservice har ikke svaret
endnu, så jeg er ikke imponeret.
Hvad gør du når du skal indsætte? Har du selv konto i Danske Bank? For
ellers vil man da få samme problem som mig???
Foreløbig venter jeg på at se pengene på min Moneybookers konto. Hvor lang
tid plejer der at gå, ved du det?
Mvh.
Peter