Blæk til HP psc 1315
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 02-03-05 16:07

Hej!

Jeg har lovet en ven, at prøve at finde ud af, hvor hun finder blæk
til sin HP psc 1315 billigt. Først foreslog jeg hende at kigge på
EDBpriser.dk, men de har kun patroner på sølle 10ml - findes de ikke
større (og dermed billigere pr. ml)?

Så vidt jeg ved, så er de patroner der følger med HPs nr. 27 og 28.
Jeg kender ikke til, hvordan HP nummererer deres patroner, og dermed
ved jeg heller ikke, om større patroner har samme nummer eller ej.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

simlock.dk tilbyder unlock af alle udgaver af Samsung D500

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 02-03-05 16:14

On Wed, 02 Mar 2005 16:07:08 +0100, Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk>
wrote:

> [...]
>Jeg kender ikke til, hvordan HP nummererer deres patroner, og dermed
>ved jeg heller ikke, om større patroner har samme nummer eller ej.

Jeg fandt lidt information her:
http://h10010.www1.hp.com/wwpc/dk/da/ho/WF06b/2211-2453-7372863-7372863-310039-6139411-8322653.html

Nr. 56 og 57 er "storebrøde" til nr. 27 og 28, men det kunne være fint
nok, hvis man kunne finde nogle uoriginale, hvis der da er noget at
spare.

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : polle

Dato : 02-03-05 17:31

Hej
Ang: Hp patroner så prøv www.tjdata.dk
Der køber jeg mine patroner, jeg har købt der mange gange,
og er fuldt tilfreds.
Hilsen Polle

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 02-03-05 18:54

On Wed, 2 Mar 2005 17:31:18 +0100, "polle" <polle@jagt.dk> wrote:

>Ang: Hp patroner så prøv www.tjdata.dk
>Der køber jeg mine patroner, jeg har købt der mange gange,
>og er fuldt tilfreds.

De er bestemt ikke billige, så det ser jeg intet formål med.

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Jesper Hansen

Dato : 02-03-05 20:45

> De er bestemt ikke billige, så det ser jeg intet formål med.

Hvad så med inkclub.com ??

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 02-03-05 22:07

On Wed, 2 Mar 2005 20:44:50 +0100, "Jesper Hansen"
<jmhXYX@hansenXYX.tdcadsl.dk ( Fjern XYX )> wrote:

>Hvad så med inkclub.com ??

De er også dyrere end de billigste på EDBpriser.dk.

Det må være patron nr. 56 og 57 der er interessante, eller rettere
kopier af disse patroner. Jeg har fundet dem til hhv. 189,- og 140,-
kr. på EDBpriser.dk. Så vidt jeg kan se, så er dette originalpatroner,
hvor finder jeg uoriginale patroner (til en lavere pris)?

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 02-03-05 22:02

> De er bestemt ikke billige, så det ser jeg intet formål med.
>
> Venligst,
> Lasse Hedegaard
>
> --
Hvad er billigt? Jeg plejer at købe hos bjtrading, når det er patroner til
HP-printere. De sælger vist kun de originale, men det er vist også svært at
få fat i uoriginale - som er noget værd.
Til mine egne HP printere har jeg prøvet flere uoriginale og stort set alle
farvepatronerne har jeg måttet returnere. De virkede simpelthen ikke. De
sorte har jeg derimod ikke haft problemer med. Nu har jeg aldrig selv brugt
ovenstående patroner, men en original sort nr. 56 koster 112 kr og original
farve nr. 57 koster 189 kr hos BJ.
Billigt er det nok ikke, men ud fra at det er originale er det vist svært at
finde dem billigere.

Kurt