slægt
Fra : Erling Nielsen

Dato : 02-03-05 00:42

Da jeg er ved at "forske" lidt i min slægt kunne det være sjovt at komme i
kontakt med efterkommere af:
Søren Andersen og Ane Kirstine Nielsdatter som boede i området som hedder
"Billund", i Ringive sogn Nørvang Herred, Vejle Amt. De skulle være mine
tiptip oldeforældre på min farfars side.

Villle også gerne i kontakt med efterkommere af Markus Klausen og Karen
Nielsen, fra Hjortlund, Filskov sogn, som er mine oldeforældre på min
farmors side.

www.eahn.dk

Fra : Joan Jensen

Dato : 02-03-05 08:58

On Wed, 2 Mar 2005 00:41:40 +0100, "Erling Nielsen" <eahn@webspeed.dk>
wrote:

> [...]
>
>Villle også gerne i kontakt med efterkommere af Markus Klausen og Karen
>Nielsen, fra Hjortlund, Filskov sogn, som er mine oldeforældre på min

Jeg har nogle af ovennævnte navne i min base, men da jeg ikke har
kendskab til, hvor de var fra, så er det en nål i en høstak. Men hvad
hed din farfar, og hvornår og hvor var han fra.

Joan

Fra : Torben Sørensen

Dato : 05-03-05 11:01

Hej
for at svare på det er det nødvendig med lidt flere oplysninger som:
Hvornår er de født, evt. gift og hvad du evt. eller ved,
der er mange Søren Andersen !
Torben
Ved privat mail rat .xx til .dk