kamera tilbud hos apple
Fra : Michael Holm

Dato : 01-03-05 19:13

nogen der har købt Sanyo VPC-C1 CameraCorder + Free 1GB SD card via
applestore (tilbud apple har)
http://tinyurl.com/492em

er det et skidt køb ?
--
Michael T. Holm
http://www.toitsu.dk - http://alexanderteknik.tk

Fra : Henrik Münster

Dato : 01-03-05 21:10

In article <1gsremt.codjy2vtguwwN%fakeemail@anthro.ku.dk>,
fakeemail@anthro.ku.dk (Michael Holm) wrote:

> nogen der har købt Sanyo VPC-C1 CameraCorder + Free 1GB SD card via
> applestore (tilbud apple har)
> http://tinyurl.com/492em
>
> er det et skidt køb ?

Kender intet til kameraet. Jeg kan se på EDBpriser.dk, at det eneste
sted, der er registreret hos dem og har kameraet, er Pixmania.fr i
Frankrig. De tager kr. 3.017,- for det. Dertil kommer forsendelse og
hukommelseskortet, og et 1 GB kort er vel ikke helt billigt. Jeg kan dog
se, at Kelkoo kan finde det endnu billigere:

<http://dk.kelkoo.com/b/a/sbs/123501/12284498.html>

Under hensyn til størrelsen og betjeningsvenligheden får den pæne
anmeldelser. Men den er mere til korte sekvenser end til egentlig at
lave film med, lader det til. Så mon ikke, man går lidt på kompromis med
kvaliteten mod til gengæld at få et kompakt og nemt kamera?

<http://www.dvforever.com/article.php3?id_article=86>

Det lader da også til, at kameraet er lige så indrettet på at lave
still-billeder som på video. Men jeg har godt nok ikke sat mig nærmere
ind i det. Jeg aner intet om video, må jeg tilstå.

<http://www.pbase.com/cameras/sanyo/c1>
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Mikkel Westh

Dato : 01-03-05 21:17

"Michael Holm" <fakeemail@anthro.ku.dk> wrote in message
> nogen der har købt Sanyo VPC-C1 CameraCorder + Free 1GB SD card via
> applestore (tilbud apple har)
> http://tinyurl.com/492em
>
> er det et skidt køb ?

Google it: kortlink.dk/n8m

Det kan desuden fås langt billigere her: kortlink.dk/n8n
Hos Pixmania er det 2.000,- billigere, og så kan du købe et hi-speed 1 Gb
SD-kort ved siden af, og stadig spare ca. 1000.

Håber du kan bruge det.

Mvh. Mikkel

Fra : Ollie

Dato : 01-03-05 21:21

In article <1gsremt.codjy2vtguwwN%fakeemail@anthro.ku.dk>, Michael Holm
<fakeemail@anthro.ku.dk> wrote:

> http://tinyurl.com/492em

Prøv evt. at sammenligne med et Olympus C-700 Ultra Zoom.

Det har også Mpeg4 video optagelse + desuden 10 gange optisk zoom.

Olympus har også noget af det bedste optik på digital markedet.

Jeg tror det kan klares til samme pris med 1GB kort.

Mvh.

Ole

Fra : Flemming Rubini

Dato : 01-03-05 21:50

Michael Holm <fakeemail@anthro.ku.dk> wrote:

> nogen der har købt Sanyo VPC-C1 CameraCorder + Free 1GB SD card via
> [...]

Jeg har fulgt en del med i Apples tilbud, i forbindelse med at jeg
skulle købe iBook, mht. om jeg skulle købe keyboard, eller kamera etc.
med.
Ingen af deres tilbud kunne bare tilnærmelsesvis komme i nærheden af
tilsvarende lave danske priser. Se fx edb/foto: edbpriser, musik:
Eskildensen, Aage, EMK, foto: pixmania.
Så mht. prisen er svaret ja det er meget for dyrt, og det tør jeg sige
uden at have set den

Flemming Rubini

E-postadressen er god nok.

Fra : Michael Holm

Dato : 02-03-05 09:01

Michael Holm <fakeemail@anthro.ku.dk> wrote:

> nogen der har købt Sanyo VPC-C1 CameraCorder + Free 1GB SD card via
> [...]

tak for alle svarene!
Man bliver klogere :)

Skal til japan 14 dage (een uge i tokyo) omkring påske, det bliver
spændende at se hvordan priser og sådan noget er der!