Nokia 6230i
Fra : N. Christensen

Dato : 01-03-05 17:18

http://www.nokia.com/nokia/0,8764,73,00.html

Udover Nokia 6230i, så er der også to andre nye modeller. Alle tre
baseret på Series 40, i stedet for Symbian som mange af de andre
nye har haft.

Det bliver spændende.

--
Fjern det el-drevne togsæt fra min e-mail, hvis du vil kontakte mig.

Fra : Morten Brokjær Klost~

Dato : 01-03-05 22:26

"N. Christensen" <ic3@er4ic3.dk> wrote in message
> [...]
>
> Udover Nokia 6230i, så er der også to andre nye modeller. Alle tre
> baseret på Series 40, i stedet for Symbian som mange af de andre

Øhhh, er Serie40 ikke Symbian???

Br,
Morten

Fra : N. Christensen

Dato : 02-03-05 18:38

> Øhhh, er Serie40 ikke Symbian???

Det ved jeg ikke - er det da det? Kan da godt være jeg har taget fejl.

--
Fjern det el-drevne togsæt fra min e-mail, hvis du vil kontakte mig.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 02-03-05 18:51

On Tue, 1 Mar 2005 22:25:31 +0100, "Morten Brokjær Klostergaard"
<mkg@tera.dk.invalid> wrote:

>Øhhh, er Serie40 ikke Symbian???

Nej, der tænker du på Series 60.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

simlock.dk tilbyder unlock af alle udgaver af Samsung D500

Fra : Morten Brokjær Klost~

Dato : 03-03-05 19:45

> Nej, der tænker du på Series 60.

Ja, men laver de ikke også en serie 40,50,80 og 90?

Br,
Morten