Motorola MPx220. Kender nogen den???
Fra : Conny Nielsen

Dato : 01-03-05 13:27

Hejsa!

Ja som i kan se, er der nogen her der har noget godt eller skidt at sige om
Motorola MPx220???

Jeg har kigget på den, tænd og det hele, synes den har nogle gode farver og
lækkert design. Men men hvad siger "eksperterne" herinde??

MVH

Conny

Fra : MOS

Dato : 02-03-05 09:35

Du kan jo starte med at surfe forbi www.mobilvalg.dk
Der skulle du kunne finde mange flere detaljer omkr. telefonen.

/MOS

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Conny Nielsen

Dato : 02-03-05 14:14

"MOS" <2662070m001@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Du kan jo starte med at surfe forbi www.mobilvalg.dk
> Der skulle du kunne finde mange flere detaljer omkr. telefonen.

takker!!

Kendte "kun" mobilpriser, mobilsiden (hvor der ikke står meget), mobildebat.
De hører jo en del sammen. Men der skal jeg forbi

Tusind tak

MVH

Conny