Nordjysk skoleelev sendte 30.000 smser
Fra : Lars Raaby

Dato : 28-02-05 21:40

Har de ikke andet at lave i skolen?
http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=27231
--
MVH Lars

Fra : Kludder

Dato : 28-02-05 22:13

Det er ret mange Faktisk
"Lars Raaby" <lars.raaby@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Har de ikke andet at lave i skolen?
> http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=27231
> --
> MVH Lars

Fra : Ivar Madsen

Dato : 28-02-05 22:38

Kludder wrote:

> Det er ret mange Faktisk
>> Har de ikke andet at lave i skolen?
>> http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=27231

Det er sygeligt.
450 på en dag, det er hvis man sover i 7 timer, går i skole i 6 timer,
effektivt i 5, rest tid 12 timer, hvor man kan sende SMSer det giver 37.5
SMSer i timen, det er mere end en SMS hvert andet minut.

Jeg tror ikke på at det er muligt, måske hvis man et enkelt døgn vil slå en
rekord, men ikke som normalt SMS forbrug.

Jeg kan til nød gå med til, en gruppe unge, der har en fælles tlf. med et
af de abb. hvor man kan sende ubegranset SMSer, at de vil se hvor mange de
i fælles skab kan nå at sende.

Ivar Madsen

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 01-03-05 12:51

"Ivar Madsen" <spam.news.cc@milli.dk> wrote in message

> [...]
> effektivt i 5, rest tid 12 timer, hvor man kan sende SMSer det giver 37.5
> SMSer i timen, det er mere end en SMS hvert andet minut.

Hov din beregning holder ikke helt, du skal nok regne med der ryger en hel
del afsted i de timer i skolen... ikke at det gør det bedre..men..

Fra : Flemming

Dato : 01-03-05 21:55

Flemming Lynggaard wrote:

> Hov din beregning holder ikke helt, du skal nok regne med der ryger
> en hel del afsted i de timer i skolen... ikke at det gør det
> bedre..men..

Man kan jo også sende gruppe SMS'er, de kan jo hurtigt tælle for mange.

--
Mvh. Flemming

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 04-03-05 17:28

"Ivar Madsen" <spam.news.cc@milli.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> effektivt i 5, rest tid 12 timer, hvor man kan sende SMSer det giver 37.5
> SMSer i timen, det er mere end en SMS hvert andet minut.

Det er over et halvt år. Dvs i gennemsnit 165 om dagen.

/Kenneth Iversen

Fra : Ivar Madsen

Dato : 04-03-05 20:58

Kenneth Iversen wrote:

> Det er over et halvt år. Dvs i gennemsnit 165 om dagen.

Nej, der står

| Det er ikke usædvanligt, at ganske almindelige unge sender over 100 SMS'er
| på en dag. For enkelte kan tallet komme op på 450.

Det kan ikke forstås anderledes, end at det er på en dag, at de enkelte
kommer op på de 450.

Der står så videre

| I en nordjysk 9. klasse
| er rekorden for en elev 30.000 sms'er på et halvt år, altså i gennemsnit
| 165 om dagen. Det skriver Nordjyske.

Men det kommer så ikke de enkelte sygelige der kommer op på 450 på en enkelt
dag.

Ivar Madsen

Fra : Dan

Dato : 01-03-05 05:38

> Har de ikke andet at lave i skolen?
> http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=27231

Slår min personlige rekord på 2800 stks på en måned..

Dan