Vallensved / Fodby
Fra : Poul Petersen

Dato : 28-02-05 19:47

Hvis nogen kan hjælpe mig med at finde data - evt. via kirkebøger - vil jeg
blive glad for at få data på følgende personer - og deres aner.
det drejer sig om:

August Michaelsen født i Vallensved, Sorø Amt ca 1850. Han blev gift med
Karen Nielsen født enten i Vallensved eller Fodby, Sorø Amt.

Venlig hilsen Poul Petersen poulinas@mail.dk

Fra : Flemming Aasklint

Dato : 28-02-05 22:31

Poul Petersen wrote:
> [...]
>
> August Michaelsen født i Vallensved, Sorø Amt ca 1850. Han blev gift med
> Karen Nielsen født enten i Vallensved eller Fodby, Sorø Amt.

Hej Poul

Både Fodby og Vallensved kirkebøger er online:

http://www.arkivalieronline.dk/default.aspx

--
Mvh.
Flemming Aasklint

Fra : Poul Petersen

Dato : 28-02-05 23:22

"Flemming Aasklint" <faaskllintFJERNMIG@aasklint.dk> skrev i en meddelelse
Poul Petersen wrote:
> [...]
>
> Venlig hilsen Poul Petersen poulinas@mail.dk

Hej Poul

Både Fodby og Vallensved kirkebøger er online:

Tak for henvisning - der bliver noget at kikke igennem ( 238 sider i "
slow-motion " )

Fra : Niels Nybo Jakobsen

Dato : 01-03-05 00:28

Du kan finde kirkebøgerne på arkivalieronline.dk.
Umiddelbart synes jeg ikke, at August Michaelsen ses født o. 1850 i nogen af
de to sogne.

mvh

Niels Nybo Jakobsen

Fra : Poul Petersen

Dato : 01-03-05 00:33

"Niels Nybo Jakobsen" <nybo.jakobsen@email.dk> skrev i en meddelelse
> Du kan finde kirkebøgerne på arkivalieronline.dk.
> Umiddelbart synes jeg ikke, at August Michaelsen ses født o. 1850 i nogen
> [...]

Svar til Nybo Jakobsen.
Nej, du har sikkert ret, de få oplysninger,der foreligger, er nok ikke helt
korrekte.
Mvh. Poul.