IR USB til Sony Ericsson K500i
Fra : Lars

Dato : 28-02-05 17:04

Jeg søger en IR USB adapter, der kan bruges med en Sony Ericsson
K500i? Jeg har ikke kunne finde nogen, der er dokumenteret kompatible
med denne telefon.

Jeg har herudover hørt, at billeder og lign. kun kan overføres fra
telefon til PC med IR og ikke med et datakabel, men ved ikke om dette
er sandt?

Med venlig hilsen

Lars

Fra : Mikkel Westh

Dato : 28-02-05 21:42

"Lars" <lcw@cs.aau.dk> wrote in message
> Jeg søger en IR USB adapter, der kan bruges med en Sony Ericsson
> K500i? Jeg har ikke kunne finde nogen, der er dokumenteret kompatible
> med denne telefon.

Jeg har en liggende, som jeg brugte til en T300. Den kan blive din for 80
kr. indbetalt på min konto.

> Jeg har herudover hørt, at billeder og lign. kun kan overføres fra
> telefon til PC med IR og ikke med et datakabel, men ved ikke om dette
> er sandt?

Korrekt, alle de SE-telefoner jeg har prøvet kan ikke overføre billeder til
computer via datakabel. Der skal bruges enten IR eller BT.

Mvh. Mikkel

Fra : Lars K.

Dato : 01-03-05 15:33

"Mikkel Westh" <mikkelwesth@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Korrekt, alle de SE-telefoner jeg har prøvet kan ikke overføre billeder
> til computer via datakabel. Der skal bruges enten IR eller BT.

Sludder, jeg har selv en k500i og overføre selv billeder til og fra med et
usb data kabel

Fra : jacob

Dato : 01-03-05 19:44

"Lars K." <Ingen@adgang.dk> skrev i en meddelelse

> Sludder, jeg har selv en k500i og overføre selv billeder til og fra med et
> usb data kabel
hvilket program bruger du?? Jeg har selv en IR adapter men jeg kan kun
overfører til telefonen via XP....

MVH Jacob

Fra : Lars K.

Dato : 03-03-05 16:56

"jacob" <jjo@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> "Lars K." <Ingen@adgang.dk> skrev i en meddelelse

> hvilket program bruger du?? Jeg har selv en IR adapter men jeg kan kun
> overfører til telefonen via XP....
>
> MVH Jacob

jeg bruger mobiledit