DSE
Fra : Melanie

Dato : 28-02-05 16:39

Hej ng

Er der nogen af jer der kender til DSE? Jeg overvejer at starte på deres
kur. Nogen der har erfaring med dem? Godt som skit. Jeg sætter lige et link
med til dem der ikke lige har hørt om det. (Det er ikke reklame, men jeg har
virkelig brug for at vide om nogen kender til det, før jeg selv startet på
kur.) http://www.idealvaegt.info/

Mvh Melanie

Fra : bj

Dato : 28-02-05 18:55

INGEN REKLAME, ja ja den er god med dig......det er jo ikke andet. Man
kigger på en hjemmeside der blot viser personer der "har" tabt sig....."vågn
op" og duft til kaffen er bare lige min tanke..

bj

Fra : Melanie

Dato : 28-02-05 19:38

"bj" <b_hoejgaard75@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kigger på en hjemmeside der blot viser personer der "har" tabt
> sig....."vågn op" og duft til kaffen er bare lige min tanke..

Jeg ved godt de ligner en reklame, men det er det eneste link jeg havde
dertil, for det er det eneste jeg har fået på skrift ind til nu. Jeg er ikke
forhandler eller noget. Jeg vil bare gerne vide mere om det. Jeg har snakket
med en sælger og han oplyser mig priser mm. men kunne ikke give mig andre
skriftelige oplysninger. Derfor søger jeg personer der kender DSE for at
fortælle mig om det er godt eller skit.

Mvh Melanie

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 28-02-05 19:03

[Melanie | Mon, 28 Feb 2005 16:38:50 +0100]

>Er der nogen af jer der kender til DSE? Jeg overvejer at starte på deres
>kur. Nogen der har erfaring med dem? Godt som skit.

Jeg kender dem ikke, men det er jo "gode gamle" Herbalife i ny forklædning.

Herbalife's slankeprogrammer er ikke 100% fup, men spørgsmålet er om man vil
betale mange penge for noget der måske er tæt på?

René
www.rene.hjorth.com
www.lowcarb.dk

Fra : Melanie

Dato : 28-02-05 19:39

"Rene' Hjorth" <rhjorth@spamcop.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> vil
> betale mange penge for noget der måske er tæt på?

Hej Rene

Det lyder til at du kan fortælle mig lidt om herbalife? Næsten fup?

Mvh Melanie

Fra : Zed

Dato : 28-02-05 20:23

"Melanie" <melanie@din_fake_ven.dk> wrote in message

> Hej Rene

Jeg tillader mig lige at hedde rené for en kort stund og svare også :)

> Det lyder til at du kan fortælle mig lidt om herbalife? Næsten fup?

Min svigermor er forhandler, hvilket ik ligefrem er noget
jeg ynder :) Herbalife virker, men jeg tror primært at det
som René vil ind på er at man betaler overpris på ting
man kan skaffe andetsteds af næsten samme art - hvis
ikke 100% samme art.

Det koster vist omkring 1000-1200 kr om måneden, hvis
jeg husker ret.-temmeligt mange penge, selvom man dog
"sparer" morgenmad+middagsmaden, ved at "guffe" de ting
man har købt af herbalife (er pulvere ala Nupo + diverse
kosttilskud).

Det har virket ret godt på min kæreste, men jeg vil dog
anbefale dig at prøve noget andet end Herbalife - primært
pga overprisen. - min kæreste er jo så "heldig" at få det til
spotpris grundet at hendes mor sælger det.

Mvh.
-Kennet

Fra : Melanie

Dato : 28-02-05 21:05

"Zed" <zed@dont.mail.me.whatever> skrev i en meddelelse
> Jeg tillader mig lige at hedde rené for en kort stund og svare også :)

Hæ hæ, det er ok.

> Det har virket ret godt på min kæreste, men jeg vil dog
> anbefale dig at prøve noget andet end Herbalife - primært
> pga overprisen.

Andre årsager også??

> Mvh.
> -Kennet

Mvh Melanie

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 28-02-05 23:39

> Andre årsager også??

Prøv at tjek, om du kan få oplyst, hvad produkterne helt præcist indeholder.
Spørg, hvad de virksomme stoffer er.

Og bed om videnskabelig dokumentation for, at produktet virker slankende -
du skal ikke nøjes med diverse almindelige menneskers udtalelser, fordi du
ikke kan være sikker på, at de pågældende ikke er sælgere, der lyver for
egen vindings skyld.

Tjek prisen. Og tjek, om du kan tabe dig lige så godt på en billigere måde.
Tjek eksempelvis, om ikke det bare handler om at ersattet nogle kalorierige
måltider med en kaloriefattig shake plus nogle dyre urtepiller.

Mvh. Lisbeth

Fra : Melanie

Dato : 01-03-05 18:21

> [...]
> vil
> betale mange penge for noget der måske er tæt på?

Hej alle der har svaret mig

Tak for jeres støtte i en svag stund. Jeg var lige ved at hoppe på det jeg
er så meget i mod. Pulverkur! Herbalife! Jep, DSE er Herbalife i nye klæder!
Tusind tak for at i redede mig inden jeg røg på det.

Ved godt det lyder som en dårlig undskyldning, men starter i fitness center
når sneen er væk. Her på Bornholm kender de åbenbart ikke til sneerydning,
så her er virkelig ikke til at køre når der ligger sne. Jeg vil også snakke
med Matas eller noget helekostbutik om kosttilskuds fibre men stadig spise
mad, bare mindre og sundere.

Endnu en gang tak for at I hjælp mig med at sige NEJ til DSE / Herbalife!

Mvh Melanie

Fra : Simon Haugaard Peder~

Dato : 02-03-05 15:04

> [...]
> Jeg vil også snakke med Matas eller noget helekostbutik om
> kosttilskuds fibre men stadig spise mad, bare mindre og sundere.

Drop idéen med at købe fibre i form af deciderede kosttilskud. Spis hellere
tilstrækkeligt med grove grøntsager, for udover at indeholde en god røvfuld
fibre, vitaminer og mineraler, så får du en særdeles god form for
kulhydrater - forenklet: Du er mæt i lang tid af en relativ lille energi-
indtagelse.

--
Mvh. Simon Haugaard Pedersen

Fra : Hans Mikkelsen

Dato : 01-03-05 00:52

Melanie <melanie@din_fake_ven.dk> skrev:
> [...]

Hej !!

Jeg syntes, at du skal melde dig til --- og blive "malket"
for det hvad det koster !! Dem der har funde på DSE, skal
jo også leve -- og helst godt.
PS.: Har du læst "Lev fedt -- bliv slank" Omega-metoden af
Niels Ehler ?, men der skal du jo også selv gøre en indsats
og ikke bare "købe dig til blive slank"
Dette var heller ikke en reklame, men en ren og skær
redingsplanke til en der er ved at falde i vandet !!
Mvh.
Hans

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 01-03-05 09:02

"Hans Mikkelsen (slet RLYY2)" <bkfoto3@RLYY2mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:11096348920.743077767630783@dtext.news.tele.dk...

> PS.: Har du læst "Lev fedt -- bliv slank" Omega-metoden af
> Niels Ehler ?, men der skal du jo også selv gøre en indsats
> og ikke bare "købe dig til blive slank"

Du har ret. Og det er jo i allerhøjeste grad sagen i en nøddeskal.
DSE tilbyder det umulige: at man kan købe sig slank eller blive slank af at
snuppe et par piller og en shake.

Sandheden er desværre stadig, at det er benhårdt arbejde, og at det kræver
en stor og reel indsats fra den, der vil slanke sig.

Nemme løsninger findes ganske enkelt ikke.

Mvh. Lisbeth

Fra : Hans Mikkelsen

Dato : 01-03-05 12:06

Melanie <melanie@din_fake_ven.dk> skrev:
> [...]

Det er ham Hans igen !

Melanie ! Prøv at se:
www.bossman.dk/art.php?mode=view_art&art_id=43
Det kan blive din chance for ikke at lade dig udnytte af
smarte folk, der har lært, at tjene penge på andre
menneskers søgen efter et godt helbred
Mvh: Hans