Remix af Kate Bushs "Top of the City"?
Fra : Kim Noer

Dato : 27-02-05 17:49

Davsen der ...

Jeg har søgt med lys og lygte efter hvem der har lavet et remix af subj..
Det er hende der synger, og lyrikken ser også ud til at være den samme, men
musikken er ændret en anelse - nogen der kan hjælpe med at pege i den
rigtige retning?

--
You can't trust water: Even a straight stick turns crooked in it.
(W. C. Fields)

Fra : Lars Stokholm

Dato : 27-02-05 18:55

Kim Noer skrev:

> Davsen der ...

Ohøj.

> [...]
> Det er hende der synger, og lyrikken ser også ud til at være den samme, men
> musikken er ændret en anelse - nogen der kan hjælpe med at pege i den

Jeg tror det er Day Breaker - She's No Good.

Fra : Kim Noer

Dato : 27-02-05 19:41

Lars Stokholm wrote:

> Ohøj.

> Jeg tror det er Day Breaker - She's No Good.

http://www.daybreakermusic.com/music.htm <-- er det dem du tænker på? Stil
de har en helt helt anden (nærmeste beatlesk'), og der er ikke en lyd om
She's No Good. Det er lige godt nok svært det her heh :)

Fra : Lars Stokholm

Dato : 27-02-05 20:21

Kim Noer skrev:

> http://www.daybreakermusic.com/music.htm <-- er det dem du tænker på?
> Stil de har en helt helt anden (nærmeste beatlesk'), og der er ikke en
> lyd om She's No Good. Det er lige godt nok svært det her heh :)

Nej, jeg tror ikke det er dem. De hedder vist "Day Breaker" (i to
ord). Er de mon danske? Jeg foreslog Day Breaker, fordi jeg kom i
tanke om denne tråd:

http://groups.google.dk/groups?threadm=Xns93D96FE9090D9mailmartinfrankdk%4062.243.74.162

Hvis jeg skal være ærlig, så husker jeg ikke nummeret ret godt. Kun
den evige gentagelse af "She's no good for you baby. She's no good
for you now.", som jeg skriver i tråden. :)

Fra : Kim Noer

Dato : 27-02-05 20:33

Lars Stokholm wrote:

> Nej, jeg tror ikke det er dem. De hedder vist "Day Breaker" (i to
> ord). Er de mon danske? Jeg foreslog Day Breaker, fordi jeg kom i
> tanke om denne tråd:

Ja, ok, jeg forstår så nu hvorfor det 'måske' hedder 'She's no Good' :).

> [...]
> den evige gentagelse af "She's no good for you baby. She's no good
> for you now.", som jeg skriver i tråden. :)

Ja, det ser farligt ud hehe, men alas, der er ZERO information om et sådan
mix, og hvis det er fra 2003, hvorfor bliver det så smidt på radioen først
nu I wonder.

Nå, men hvis du har flere oplysninger må du endelig sige til, selvom dit
blod kloger over remixet =).

Fra : Lars Stokholm

Dato : 27-02-05 21:38

Kim Noer skrev:

> Ja, det ser farligt ud hehe, men alas, der er ZERO information om et
> sådan mix, og hvis det er fra 2003, hvorfor bliver det så smidt på
> radioen først nu I wonder.

Hvis det er den, så blev den også sendt på radioen i 2003. Det var
dér jeg hørte den. Men hvorfor de skulle smide den på _igen_, fatter
jeg jo ikke. Gnæk, gnæk...

> Nå, men hvis du har flere oplysninger må du endelig sige til, selvom
> dit blod kloger over remixet =).

Jeg har desværre ikke flere informationer. Det kan være Niels
Præstegaard hørte fra Katapult. Jeg ved ikke om han stadig læser
med herinde, men han lever i hvert fald stadig på Usenet, kan jeg
se. Du kunne jo prøve at smide ham en e-mail, hvis ikke du får
andre svar.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 27-02-05 21:43

Kim Noer skrev:

> Ja, det ser farligt ud hehe, men alas, der er ZERO information om et
> sådan mix, og hvis det er fra 2003, hvorfor bliver det så smidt på
> radioen først nu I wonder.

Ehm, forresten... Nu hører jeg aldrig selv radio, men har mange
stationer ikke en playliste på nettet, hvor du kan se hvad de har
spillet hvornår? Hvis du har et ca. tidspunkt, var det måske værd
at tjekke. Ellers kan man vel altid skrive direkte til dem.

Fra : Kim Noer

Dato : 27-02-05 23:06

"Lars Stokholm" <stokholm@despammed.com> wrote in message

> [...]
> spillet hvornår? Hvis du har et ca. tidspunkt, var det måske værd
> at tjekke. Ellers kan man vel altid skrive direkte til dem.

Jo det kom jeg selv i tanke om tidligere, og fandt efter en del søgen en
playliste fra 'Stram Op!' torsdag fra 16-17 der sørmer har 'Day Breaker -
She's no good' på.

--
I doubt, therefore I might be.