SMS med Multica ?
Fra : Ole Rasmussen

Dato : 25-05-01 12:29

Hej

Er der andre end mig der har en masse problemer med programmet "Multica"
(www.multica.com) Har nu haft det installeret på 3 forskellige
maskiner, Win95, Win98, men samme problemer, en masse fejlmeldinger,
skærmen 'låser' dele af programmet bliver "hængende" over dialeren så
man ikke kan ringe op, kan ikke finde filer, osv.Rart at vide om det
blot er her, eller mere generelt.

Hvis det ellers kunne fungere problemfrit er det nok noget med fremtid
i.

--
M.v.h. Ole®

Fra : Morten Juel

Dato : 25-05-01 12:33

jeg har lige installeret det idag på en win 2K uden nogle SP'er, og det
virker bare 10-4, det eneste det program mangler er sammenkædning af sms
beskeder + multi modtager

Mvh
Morten

Fra : Christian Jørgensen

Dato : 25-05-01 12:39

Da jeg skulle registrere mig hang det lidt... men efter en boot virkede det
igen... Kører både på min maskine med w98 og winME.

Mvh
Christian

Fra : Christian Jørgensen

Dato : 25-05-01 14:05

Prøv evt at hente en opdateret version..