kan ikke finde driver til bundkort... kan ~
Fra : :-\) Carsten

Dato : 26-02-05 21:21

Hej!

Mit bundkort hedder MSI 6166.
Det står i opstartsbilledet og på printpladen.

Jeg mangler driver til LYDKORTET til Windows 98!

Har kigget på google, producentens website og på nyhedsgrupper... men nej;:
Jeg kan ikke finden den !

Kan du hjælpe????

--

Mange hilsner fra
Carsten

Fra : andropov

Dato : 26-02-05 21:41

On Sat, 26 Feb 2005 21:20:37 +0100, ":-\) Carsten"
<cjtcjtcjt(fjerndette)@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
>Jeg mangler driver til LYDKORTET til Windows 98!
>
>Har kigget på google, producentens website og på nyhedsgrupper... men nej;:

Du skal have fundet ud af hvad dit lydkort hedder.
Hvis ikke du har manual så du kan se det, bliver du nok nødt til at
åbne computerkassen og se om der står på lydkortet hvad det hedder.

Fra : :-\) Carsten

Dato : 26-02-05 22:26

Hej!

Det er netop problemet:
Der står ikke noget om det on-board lydkort! Heller ikke på bundkortet!
Da det er en PC jeg overtog har jeg ingen manual!

Jeg fandt den på nettet!
Den hedder Creative ES1373,
Jeg leder på nettet efter denne driver!

Fra : JK

Dato : 26-02-05 21:48

> [...]

>Jeg mangler driver til LYDKORTET til Windows 98!
>
>Har kigget på google, producentens website og på nyhedsgrupper... men nej;:

Jeg finder med google at lydkortet er et es-1373.

og du har den her:

http://nodevice.com/Microstar.html

http://nodevice.com/Motherboard/Microstar/17609.html

mvh

John

Fra : :-\) Carsten

Dato : 01-03-05 17:08

tak!

Fra : heltfin

Dato : 03-03-05 13:59

":-\) Carsten" skrev d. 26-02-05 21:21 dette indlæg :
> [...]
> Jeg kan ikke finden den !
>
> Kan du hjælpe????
>
> Her kan du hente en manuale om dit bundkort
http://www.timesupport.com/timesupport/drivers/motherboards/motherboards
.html

http://www.kandu.dk/

Fra : heltfin

Dato : 03-03-05 13:59

> [...]
> Jeg kan ikke finden den !
>
> Kan du hjælpe????
>
> Her er alt også om dit bundkort på MSI side

--http://www.msi.com.tw/program/support/download/dld/spt_dld_detail.php?
UID=266&kind=1