Skrivebordsbesked der bliver hængende
Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 26-02-05 11:20

Hejsa

Jeg har lige geninstalleret min brors pc. Tidligere havde han windows
2000 og outlook 2000. Nu er den installeret med windows xp og outlook
2003.

Han brokker sig lidt over, at den skrivebordsbesked, som han plejede
at få ved indkomne, ikke er der mere. Beskeden var relativ stor og
blev hængende MIDT på skærmen. Beskeden ventede på, at man aktivt tog
stilling til, om man ville læse nye mails eller ej.

I outlook 2003 er jeg aldrig faldet over andet end exchange
skrivebordsbeskeder.. findes der noget, som jeg ikke kender til?

Mvh
Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Danmarks nye slankeportal
-----------------------------
W. www.slankogrask.dk
E. info@slankogrask.dk

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 26-02-05 12:12

Bo Kamp Dudek skrev:

> I outlook 2003 er jeg aldrig faldet over andet end exchange
> skrivebordsbeskeder.. findes der noget, som jeg ikke kender til?

Inde under Funktioner -> Indstillinger -> E-mail-indstillinger ->
Avancerede e-mail-indstillinger, finder du indstillinger for bla.
skrivebordsbeskeden og den virker også med almindelige POP3-kontoer.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 26-02-05 13:02

[...]

>Inde under Funktioner -> Indstillinger -> E-mail-indstillinger ->
>Avancerede e-mail-indstillinger, finder du indstillinger for bla.
>skrivebordsbeskeden og den virker også med almindelige POP3-kontoer.

det den kender jeg skam også til.. men jeg taler om en besked, som
afventer at brugeren aktivt tager stilling..

Mvh
Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Danmarks nye slankeportal
-----------------------------
W. www.slankogrask.dk
E. info@slankogrask.dk

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 26-02-05 14:17

Bo Kamp Dudek skrev:

> det den kender jeg skam også til.. men jeg taler om en besked,
> som afventer at brugeren aktivt tager stilling..

Tror du ikke bare at den har været stillet så højt i tid, at den
blev stående i f.eks. 30 sekunder (som er maks.) og at din bror
så derfor har troet, at man skulle klikke på den for at få den
til at forsvinde?

--
Hilsen
Madsen

Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 26-02-05 16:59

[...]

> [...]
>blev stående i f.eks. 30 sekunder (som er maks.) og at din bror
>så derfor har troet, at man skulle klikke på den for at få den

nej, ikke når min bror fortæller mig, at man skulle klikke på noget a
la 'ja, jeg vil gerne læse nye mails' for at se mailen.. og i øvrigt
var beskeden MIDT på skærmen..

Mvh
Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Danmarks nye slankeportal
-----------------------------
W. www.slankogrask.dk
E. info@slankogrask.dk

Fra : L.E.P.

Dato : 26-02-05 17:23

Sat, 26 Feb 2005 14:16:57 +0100, skrev "Thomas G. Madsen"
<nospam@madsen.tdcadsl.dk> :

> [...]
>blev stående i f.eks. 30 sekunder (som er maks.) og at din bror
>så derfor har troet, at man skulle klikke på den for at få den

Det er rigtigt at den bliver hængende i Outlook 2000 og man kan ikke
indstille en tid.
Men han har selv flyttet den ind på midten af skærmen. Og det kan han
vel gøre igen.

Hilsen Lars.

Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 26-02-05 18:53

[...]

>Det er rigtigt at den bliver hængende i Outlook 2000 og man kan ikke
>indstille en tid.

ja, op til 30 sekunder, men ideén er, at han ikke kan undgå at opdage
beskeden, hvis han har været væk i f.eks. 1 time..

>Men han har selv flyttet den ind på midten af skærmen. Og det kan han
>vel gøre igen.

nixen, ikke i 2003..

Mvh
Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Danmarks nye slankeportal
-----------------------------
W. www.slankogrask.dk
E. info@slankogrask.dk

Fra : Calle.

Dato : 26-02-05 21:20

Bo Kamp Dudek wrote:

> nixen, ikke i 2003..

Vel kan man så!, ellers er de da noget galt her

--
Calle.

Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 04-03-05 10:17

>Vel kan man så!, ellers er de da noget galt her

hmmm.. det havde jeg ikke tænkt på.. men kan man så få den til at
blive stående, indtil man klikker på den? og ikke bare 200 sekunder..

Mvh
Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Danmarks nye slankeportal
-----------------------------
W. www.slankogrask.dk
E. info@slankogrask.dk

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 26-02-05 19:11

Bo Kamp Dudek skrev:

> nixen, ikke i 2003..

Jeg kan snildt tage ved boksen og flytte den ind på midten af
skærmen i Outlook 2003 SP1 og den husker placeringen til næste
gang.

--
Hilsen
Madsen