Drægtig kat
Fra : Ukendt

Dato : 26-02-05 07:55

Jeg har en drægtig hunkat (exotic) - hun er tre uger henne, og eftersom hun
i går blev scannet, så ved jeg med sikkerhed, at der er 3-4 levende fostre,
der trives i bedste velgående.....

Hun begyndte dog i går, at lyde som om, hun er i løbetid - og jeg er ret
meget i vildrede.
Dyrlægen mener, at hun måske kan lugte sig selv (gelen og spritten fra
scanningen) og er nervøs over dette......men kan det være rigtigt ? og er
der andre, der har oplevet noget tilsvarende.
Vores hankat viser ikke interesse for hende.

Venlig hilsen

Tina
--
DK Heart & Soul - Opdræt af Norske Skovkatte,
Perser/Exotic samt salg af kattelegetøj.

Fra : Tanja Petersen

Dato : 26-02-05 10:56

En hunkat som er drægtig i tredie fjerde uge, kan godt té som om de er i
løbetid.
Tag det roligt, og nyd at du om 5 ugerstid skal have små "radiobiler"

Hilsner
Tanja

Fra : Ukendt

Dato : 26-02-05 11:21

Tanja Petersen wrote:
> [...]
> er i løbetid.
> Tag det roligt, og nyd at du om 5 ugerstid skal have små "radiobiler"

Hej Tanja

Ja, jeg mente nok også, at jeg havde hørt det, men dyrlægen troede vist jeg
var gak

Ja, du kan tro, vi glæder os her - Jan mest til skovtroldene, og jeg til
exo'erne

Tak for hjælpen !!!!!

Mange hilsener

Tina & Jan

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 26-02-05 12:43

"Tina" <virkerikke snabela punktum tiscali.dk> wrote in message
> [...]
> Perser/Exotic samt salg af kattelegetøj.
> Skovkatte-killinger ventes i uge 12 - exotic-killinger i uge 14

Mener det er 42 til 47 dagen at der sker en stor forandring i hormonerne.
Det er også her hvor eventuelle fostre der er defekte kan gå i sig selv
(blive absorberet). Det er ikke ualmindeligt at en drægtig kat får lidt
"forårsfornemmelser" Jeg har set det flere gange. Helt normalt. Så glæd
du dig bare til der kommer små nye fine væsner

Hilsen Nina
www.tendertribes.dk