YES OG JUHUUUUU
Fra : Anne Mette Mørup

Dato : 25-05-01 11:03

Så er vi endelig gået igang med at føde her i huset.
Gaio, min dejlige labrador, er gået igang med at grave både inde og ude.
Da hun havde nået vandrørene inde i hundegården, måtte jeg lukke de'n af.
Nu går hun hvileløst rundt og graver i haven, og træerne forsøges gravet op
med rod - selv tænderne tages med til hjælp.
Alt dette er sikre tegn.
Det er en lige stor oplevelse hver gang, at være med til sin hunds fødsel.
Jeg er bare altid så nervøs for, at et eller andet går galt - sååååååååå
kryds lige fingre for os.
Rundt omkring i 9 små danske hjem går familierne rundt og krydser fingre
for, at der bliver en hvalp til netopdem . Jeg håber det, for det er "træls"
at ringe og fortælle,at der desværre ikke var e'n til dem.
Nå - jeg skal hen og "nusse" hende.
Hilsen Anne Mette

Anne Mette Mørup
Kennel Spring Swift
Løgstørvej 54
Strandby
9640 Løgstør
Tlf.: 98 63 64 11
Spring.swift.labrador@mail.tele.dk
http://www.members.tripod.com/springswift

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 25-05-01 12:01

"Anne Mette Mørup" <Spring.Swift.Labrador@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse news:9elali$e4a$1@news.inet.tele.dk...
> Det er en lige stor oplevelse hver gang, at være med til sin hunds fødsel.
> Jeg er bare altid så nervøs for, at et eller andet går galt - sååååååååå
> kryds lige fingre for os.

<> krydser alt hvad krydses kan og ønsker jer held og lykke .... og så er jeg selvfølgelig spændt på at høre når det er overstået ....

MVH Ami

Fra : Anne Mette Mørup

Dato : 25-05-01 19:52

Så tror jeg, det er overstået. Alt er gået planmæssigt, bortset fra, at der
er to hanhunde for lidt. En underlig fornemmelse. Normalt har man ikke noget
at udsætte på et kuld bestående af 1 "dreng" og 7 "piger".
Men pyt - bare alt gik godt.
Det var nok fordi du krydsede alt, hvad du kunne Anne-Marie

Hilsen en træt AnneMette - som har presset mindst ligeså meget som Gaio.

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 25-05-01 21:07

"Anne Mette Mørup" <Spring.Swift.Labrador@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse news:9em9mc$bur$1@news.inet.tele.dk...
> Så tror jeg, det er overstået. Alt er gået planmæssigt, bortset fra, at der
> er to hanhunde for lidt. En underlig fornemmelse. Normalt har man ikke noget
> at udsætte på et kuld bestående af 1 "dreng" og 7 "piger".

<> Rigtig hjertelig til lykke både til dig og Gaio ... jeg kan forestille mig at I begge er lige trætte ..... og lige lykkelige ..... .... så kan I sørge for alle at få en god søvn.

Masser af til lykker fra Ami

Fra : Anne Mette Mørup

Dato : 25-05-01 22:55

Tak Anne-Marie.
Ja - jeg tror jeg har presset ligeså meget,som Gaio har.
Men nu kan JEG jo slappe lidt af.

Hilsen Anne Mette

Fra : Anne Mette Mørup

Dato : 27-05-01 07:12

Det er da utroligt, at jeg aldrig bliver klogere.
Jeg troede, at nu kunne jeg slappeaf.
Jeg havde glemt, hvor stor en "pylrerøv" jeg er.
Gaio og hvalpene ligger 3 m. fra min seng. Så hvem tror I kan sove? - I
hvert fald ikke mig.
Hvis en hvalp piber, skal jeg lige op for at se, om den er kommet i klemme,
hvis ingen hvalpe siger noget, skal jeg lige op og se, om de er i live.
Hvis Gaio puster meget, skal jeg lige op og se til hende, for måske har hun
det ikke godt. Hvis jeg ikke kan hør Gaio trækker vejret skal jeg
gud-hjælpe-mig også op for at sikre mig at hun ikke er død.
Det er vist godt, jeg skal på arbejde på mandag, så jeg kan komme til at
slappe af.
Iøvrigt så går alt planmæssigt.
Selv om jeg da selvfølgelig også syntes, hvalpene var for små og ikke tog
nok på i vægt. Heldigvis har jeg lavet statistikker over hvalpene i
tidligere kuld - og de her hvalpe klarer sig til den gode side.
Er det kun mig, der er så pylret - eller sidder nogen og nikker genkendene
til det her.
Anne Mette
p.s. hvis I vil se de små vidundere er de på hjemmesiden

Fra : Margit & Sv. Aa. Jen~

Dato : 27-05-01 10:48

Åh..... hvor er de dejlige! Både de store og de små.
Stort tillykke!
Mvh. Margit

Anne Mette Mørup <Spring.Swift.Labrador@mail.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9eq5ro$mr0$1@news.inet.tele.dk...

Fra : Anne Mette Mørup

Dato : 27-05-01 18:26

"Margit & Sv. Aa. Jensen" <saaj@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> Åh..... hvor er de dejlige! Både de store og de små.
> Stort tillykke!
> Mvh. Margit

Tak for de pæne ord.
Anne Mette

Fra : x Vuf x

Dato : 27-05-01 11:03

Sun, 27 May 2001 08:11:32 +0200, Anne Mette Mørup wrote:

> [...]
>Jeg havde glemt, hvor stor en "pylrerøv" jeg er.
>Gaio og hvalpene ligger 3 m. fra min seng. Så hvem tror I kan sove? - I

Hehehe...Du er en typisk hvalpemor!
Men la' nu hundemoderen få lidt fred ik'?

--
Mvh Sonja sonpet@***mixeren.com fjern de tre *
http://www.sonpet.mixeren.com

Fra : Anne Mette Mørup

Dato : 27-05-01 18:24

"x Vuf x" <sonpet@***mixeren.com> skrev i en meddelelse >
> Hehehe...Du er en typisk hvalpemor!
> Men la' nu hundemoderen få lidt fred ik'?

Det er da godt nok for meget forlangt -
Men OK - hun er så heldig,at jeg skal på arbejde i morgen.

Anne Mette - der nyder at blive kaldt for "typisk" (Men det er alligevel nok
kun "hunde-mennesker", der synes det)

Fra : x Vuf x

Dato : 27-05-01 18:34

Sun, 27 May 2001 19:24:18 +0200, Anne Mette Mørup wrote:
> [...]

>Men OK - hun er så heldig,at jeg skal på arbejde i morgen.

>Anne Mette - der nyder at blive kaldt for "typisk" (Men det er alligevel nok

Nååå...jamen det er jeg jo også!

Fra : Madsen

Dato : 26-05-01 07:27

> [...]
noget
> at udsætte på et kuld bestående af 1 "dreng" og 7 "piger".

vær glad for at alt gik godt og ingen døde, moren lever og alt er godt. min
gode veninde mistede både mor og hvalpe for et par uger siden, hun ville
være jublende glad for bare moren overlevede....tænk lige på det

Held og lykke

Madsen

Fra : Anne Mette Mørup

Dato : 26-05-01 07:53

HejMadsen.
Du kan tro,jeg tænkersådan.
Jeg er altid ufatteligt bange for, at noget går galt, og er dybt taknemmelig
over at alt er, som det skal være. Jeg havde såmænd bare ondt af dem, der
ingen hvalp fik. Det ene par har ventet siden Januar, hvor de med stor sorg
måtte have aflivet deres lab på grund af kræft. De har oven i købet planlagt
deres ferie her i Danmark (de er fra Tyskland), efter at kunne vælge
"drengen".
Nej tro endelig ikke, jeg er utilfreds eller utaknemmelig. Jeg sidder det
meste af tiden og ser på de små undere, som det jo er hver gang.
Hvor er det synd for din veninde, der mistede både mor og hvalpe. Jeg ved
med mig selv, at det ville jeg have svært ved at bære - og det har
garanteret været lige så svært for hende.
Tak for dit ønske om held og lykke.
Anne Mette

Fra : Madsen

Dato : 26-05-01 12:00

> Du kan tro,jeg tænkersådan.

Nej egentligt vidste jeg det også, og jeg har selv haft det sådan engang
hvor jeg havde 4 på venteliste for tæver. Hvad kom der, 2 piger og 5 drenge
(jeg havde en til en dreng) )) men jeg sagde ikke et kny, men tænkte
det...forstår dig godt....

Jeg plejer altid at få det omvendte af hvad jeg har flest af, forige kuld
var der så mange som ville have hanner og jeg havde.....1 han og 4
tæver)

Madsen