extern boks til harddisk til usb 2
Fra : csm

Dato : 25-02-05 11:46

hvor finder jeg en sådan til en god pris ?

jeg har prøvet edbpriser.dk men synes ikke der kom det store udbud
måske har jeg lavet en forkert søgning :-/

Fra : csm

Dato : 25-02-05 11:51

ps. den skal IKKE være incl. harddisk.

Fra : JK (at mail dot dk)

Dato : 25-02-05 12:04

On Fri, 25 Feb 2005 11:45:48 +0100, "csm" <skhdkhf@ldsjfj.dk> wrote:

>hvor finder jeg en sådan til en god pris ?
>
>jeg har prøvet edbpriser.dk men synes ikke der kom det store udbud
>måske har jeg lavet en forkert søgning :-/

www.zitech.dk

Fås både til 3.5" harddiske (normal størrelse) og bærbares 2.5",
koster henholdsvist 295 og 195, da den lille er uden strømforsyning
(forsynes via nr. 2 usb kabel).

mvh

John

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 25-02-05 12:46

"csm" <skhdkhf@ldsjfj.dk> crashed Echelon writing

> jeg har prøvet edbpriser.dk men synes ikke der kom det store udbud
> måske har jeg lavet en forkert søgning :-/

Fandt ca. 90 produkter på edbpriser.

Lagringskabinetter og vælge harddisk eller hardisk, ja der er sgu 2
kategorier og de fleste ligger under stavebøffen.

--
Bjarke Andersen

Fra : Verner Olsen

Dato : 25-02-05 15:49

On 25 Feb 2005 11:46:25 GMT, Bjarke Andersen
<usenet@*spammer*bjoeg.dk> wrote:

>Lagringskabinetter og vælge harddisk eller hardisk, ja der er sgu 2
>kategorier og de fleste ligger under stavebøffen.

Det er naturligvis fordi den ene (harddisk) er _med_ HD og den anden
(hardisk) er _uden_ HD... Det er fordi der mangler et mellemrum - Der
skal stå _har_ _disk_ ))

Verner

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 25-02-05 13:29

csm skrev:

> hvor finder jeg en sådan til en god pris ?

Jeg fandt lige en passende tråd i dk.edb.hardware.drev:

Fra : Karsten

Dato : 25-02-05 13:36

On Fri, 25 Feb 2005 11:45:48 +0100, "csm" <skhdkhf@ldsjfj.dk> wrote:

>hvor finder jeg en sådan til en god pris ?

hvis du bor i en by med www.thansen.dk så har de også,
hvis du alligevel skal ha' nogle nye tændrør :)

Fra : Preben Kristensen

Dato : 25-02-05 18:45

"Karsten" <no@spam.org> skrev i en meddelelse
> On Fri, 25 Feb 2005 11:45:48 +0100, "csm" <skhdkhf@ldsjfj.dk> wrote:
>
> hvis du bor i en by med www.thansen.dk så har de også,
> hvis du alligevel skal ha' nogle nye tændrør :)

Den fra thansen til kræver 2 usb-stik en til data og en til
forsyningsspændig,
selv om de på deres hjemmeside påstår det modsatte.

Den fra zitech til 195,- kan sagtens køre det hele på en usb-stik hvis det
er usb2.
Har kun været ude for at skulle bruge 2 usb-stik til den på en bærbar med
usb1.

Preben Kristensen

Fra : Brian Hansen

Dato : 26-02-05 17:28

> Den fra thansen til kræver 2 usb-stik en til data og en til
> forsyningsspændig,
> selv om de på deres hjemmeside påstår det modsatte.

Min kører ellers fint med et kabel.

Brian

Fra : Claus Tersgov

Dato : 26-02-05 18:43

"Brian Hansen" <blh@e-mail.dk> skrev

> Min kører ellers fint med et kabel.

Det afhænger af, hvor meget man strøm man kan trække fra den givne USB port.
Standarden siger 500mA, men der er mange maskiner/porte, som slet ikke
tillader dette. Nogle gange er man heldig, andre er man ikke. Det afhænger
naturligvis også af, hvor stor en strømsluger disken er.

Claus