Vi fik bugt med urenligheden.
Fra : Lumholdt & Riber

Dato : 25-02-05 11:09

Vores hunkat på 2½ år tissede flere gangen om ugen i vores senge. Vi prøvede
forskelligt, bl.a Feliwell uden større held. Det der hjalp var en
hormonindsprøjtning hos dyrlægen. Hun tissede en gang dagen efter i sengen
og har ikke gjort det siden, det er nu 2 mdr siden, og vi er lykkelige,

Håber nogen kan bruge mit råd til noget

Hilsen Pernille

P.s Inden dyrlægen giver inddsprøjningen laver han en test af urinen for at
sikre sig, at den ikke har infektioner, dette er lovpligtigt

Fra : maz

Dato : 25-02-05 16:43

Lumholdt & Riber wrote:
> [...]
> var en hormonindsprøjtning hos dyrlægen. Hun tissede en gang dagen
> efter i sengen og har ikke gjort det siden, det er nu 2 mdr siden, og
Dejligt at høre - for katten og også for jer :)

> Håber nogen kan bruge mit råd til noget
Det er jeg sikker på. Urenlighed er ofte et emne i gruppen, og mange har
svært ved at finde en løsning. Når alt andet er udelukket, er det værd at
foreslå dyrlægen om hormoner måske kan hjælpe.

Fra : Tine Kristiansen

Dato : 25-02-05 18:01

Hej Pernille,

Må jeg have lov til at spørge hvad en hormon behandling koster ?

Hilsen
Tine

Fra : Lumholdt & Riber

Dato : 13-03-05 10:09

Hej Tine,

Test af urin plus hormonindsprøjning kostede vist omkring 700 kr, det var
min mand som stod for det så jeg kan ikke huske det helt præcis, men det har
været alle pengene værd.

Hilsen Pernille