HP scanner kun grønt og lavtopløseligt
Fra : Lene

Dato : 25-02-05 09:44

Hej,

lige pludselig scanner min HP 5400c med grøn baggrund og i meget dårlig
opløsning. Har forsøgt at adjuste her og der samt resette indstillinger. Er
hardwaren mon simpelthen i stykker?

Softwaregeninstallation også afprøvet uden resultat.

/Lene

Fra : Esben

Dato : 26-02-05 04:37

"Lene" <lene_@_destinationdjursland.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> lige pludselig scanner min HP 5400c med grøn baggrund og i meget dårlig
> opløsning. Har forsøgt at adjuste her og der samt resette indstillinger.

Har du prøvet at tage strømmen fra den i 5-10 minutter?

--
Esben

Fra : Lene

Dato : 28-02-05 12:41

Fik dette råd på Eksperten:

"Du kan prøve at se om den vil lave en selvtest:

HP Scanjet 5400 series scanners

Disconnect the USB cable and the power cable from the scanner. Make sure the
power cable is still connected to the power source.

Press the Scan and Email buttons at the same time, while plugging the power
cable back into the scanner. The scanner will enter a Demo Mode.

Press the Cancel button on the scanner to start the test.

To end the test, disconnect and reconnect the power cable without holding
the buttons down."

.....og det funkede.....!