SAW !!
Fra : Yildizhan

Dato : 25-02-05 01:51

Sad her til aften og så Saw. Fandme fed film. Lige så ulækker som Se7en.

Kan kun anbefale den.

Fra : -V-

Dato : 25-02-05 01:57

Yildizhan wrote:
> Sad her til aften og så Saw. Fandme fed film. Lige så ulækker som
> Se7en.
>
> Kan kun anbefale den.

Så den i går, og min opfattelse er diamentralt modsat din.
Hvordan den kan få 7-something på IMDb, det er beyond me.

Men klam, det er den.

-V-

Fra : Peter Heide

Dato : 25-02-05 02:31

den var det rene volapyk for mig ,men jeg havde også drukket en six-pack +
2 flasker nonne-blod fra Irma inden jeg så den.

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 25-02-05 02:32

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> wrote in message

> Så den i går, og min opfattelse er diamentralt modsat din.
> Hvordan den kan få 7-something på IMDb, det er beyond me.
>
> Men klam, det er den.

Mens jeg sad og så den, tænkte jeg hele tiden: Ripoff af Seven, ripoff af
Seven, ripoff af Seven, med en anelse dårligt skrevet dialog.
Da jeg så nåede til slutningen, var jeg blæst væk. Det er laaaaaaaaaaaang
tid siden en film har taget røven SÅ meget på mig! Bare for slutningen alene
bør filmen anbefales. Plus at lydsiden og klipningen drøner derudad
konstant, og manuset er så lækkert sammenstrikket, at jeg vil sige det er
forbilledligt. Det mener jeg virkelig.
Den er stadig et ripoff af Seven, men samtidig er den underligt nok rigeligt
original. Jeg vil anbefale den.

Fra : Peter Heide

Dato : 25-02-05 02:43

hvad var slutningen ? den kan jeg ikke huske.

Fra : Rune Zedeler

Dato : 25-02-05 03:27

Peter Heide skrev:
> hvad var slutningen ? den kan jeg ikke huske.

SPOILER-SPACE!

Morderen er ham, der ligger i lokalet og som de tror er død.

-Rune

Fra : Heidi

Dato : 25-02-05 07:09

Rune Zedeler wrote:

> SPOILER-SPACE!

> Morderen er ham, der ligger i lokalet og som de tror er død.

Og efter lægen er stukket af (selvom han nok ikke når langt), låser
morderen fotografen inde i rummet og skrider.

--
Heidi

Fra : Niels Rasmussen

Dato : 25-02-05 08:21

"Heidi" <xNOSPAMx@fjomp.com> wrote in message

> Og efter lægen er stukket af (selvom han nok ikke når langt), låser
> morderen fotografen inde i rummet og skrider.
>
> --
> Heidi

Nemlig ja og man kan tit ligge stille i så mange timer - nemlig ja det kan
man.

s7ven rip off og når den ikke til knæ'ene men forfriskende med i film den
genre - bare for meget rip-off over den.

MVH Niels

Fra : Martin Schou

Dato : 25-02-05 15:20

> Nemlig ja og man kan tit ligge stille i så mange timer - nemlig ja det kan
> man.

Ja det er godt nok lidt langt ude i hampen. Men ok det er vel sådan det skal
være i den slags film.
Martin

Fra : Heidi

Dato : 25-02-05 19:30

Niels Rasmussen wrote:
> "Heidi" <xNOSPAMx@fjomp.com> wrote in message

> Nemlig ja og man kan tit ligge stille i så mange timer - nemlig ja
> det kan man.

Nå ja, men var det ikke en hjernesvulst han havde? Det kan jo være han
var lidt bevidstløs ind i mellem....

> s7ven rip off og når den ikke til knæ'ene men forfriskende med i film
> den genre - bare for meget rip-off over den.

Jeg syntes den var god, men det er da muligt den ligner Se7en lidt for
meget, det har jeg ikke spekuleret over.
Jeg elsker gysere af den slags, og synes bestemt det var en af de bedre.

--
Heidi

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 25-02-05 11:40

On Fri, 25 Feb 2005 02:31:31 +0100, "C. H. Engelbrecht"
<chris@bitfrost.dk> wrote:

> [...]
>forbilledligt. Det mener jeg virkelig.
>Den er stadig et ripoff af Seven, men samtidig er den underligt nok rigeligt

Jeg er enig. Og jeg har ikke det fjerneste mod Se7en-ripoffs, hvis de
er godt lavet. Resurrection er heller ikke værst, selv om det er
Christopher Lambert, der trækker læsset. Men Saw er bedre!

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : Mette

Dato : 25-02-05 17:53

"Yildizhan" <yildizhan@xxxishoejby.dk> skrev i en meddelelse
> Sad her til aften og så Saw. Fandme fed film. Lige så ulækker som Se7en.
>
> Kan kun anbefale den.

Min kæreste og jeg så den sammen, og der var meget stille i stuen bagefter.
Jeg synes personligt, at den var gyseligt god. Det løb mig koldt ned ad
ryggen - og jeg er en hærdet gys-fan

Fra : Peter Heide

Dato : 04-03-05 19:31

jeg genså filmen inat ,da jeg var skide fuld sidste gang jeg så den, og
jeg må sige jeg var ikke imponeret.

ved ikke om det er mig der sér for mange mondo-film men
uhyggelig er den ihverttilfælde ikke. nærmere forvirrende og
upræcis.

kan ikke anbefale den da den er en omgang miskmask
af alt muligt.

faldt i en dejlig koma-ligende søvn efter have set den og
jeg havde KUN drukket kaffe !