ALDI's Zolid 1 GB MP3 afspiller
Fra : Michael Rasmussen

Dato : 24-02-05 23:24

Hej gruppe.

Min MP3 afspiller driller en smule...

Hvis jeg selv opretter mapper og kopierer MP3 filer over, fungerer det
upåklageligt.

Men synkronisering gennem Windows Media Player du'r ikke - Filerne
kopieres godt nok over, men jeg kan ikke 'se' folderne fra
MP3-afspilleren - og dermed er det rimeligt svært at afspille

MP3'eren er formatteret i FAT.

Hva' pokker gør jeg galt ?!

<mlr>

Fra : News - [6400]

Dato : 26-02-05 02:18

Prøv at lægge dem ude i roden, det er ikke sikkert din MP3 dims kan
finde ud af at gennemse og afspille fra underkataloger

/ Qbic