kun til tålmodige og venlige sjæle
Fra : MVN

Dato : 24-02-05 17:11

jeg skal oprette en konto på www.nolimitstv.dk fra på mandag

hvilke film vil i anbefale jeg skal sætte på min liste

de genre jeg søger er : gyser,komedie,action og drama,jeg ønsker flest af
de første 3 genre,den sidste er kun til hvis jeg skal se film med kæresten

jeg håber der er nogle venlige sjæle der vil hjælpe mig lidt med disse
beslutninger...

på forhånd tak

MVN

Fra : Hobert Idiart

Dato : 24-02-05 17:59

MVN wrote:
> [...]
> de første 3 genre,den sidste er kun til hvis jeg skal se film med kæresten
>

> jeg håber der er nogle venlige sjæle der vil hjælpe mig lidt med disse

Komedie:

50 First Dates
13 Snart 30

Gyser:

Dawn of the Dead

Action:

Van Helsing
Spider-Man 2
Thirteenth Floor
I, Robot

Drama:

Tilbage til Cold Mountain
Når du mindst venter det
Pianisten

Fra : MVN

Dato : 24-02-05 18:00

"MVN" <o@o.o> skrev i en meddelelse
> [...]
> de første 3 genre,den sidste er kun til hvis jeg skal se film med kæresten
>

> jeg håber der er nogle venlige sjæle der vil hjælpe mig lidt med disse

det skulle gerne være nyerer titler

Fra : Martin [8900]

Dato : 24-02-05 20:36

"MVN" <o@o.o> skrev i en meddelelse

> "MVN" <o@o.o> skrev i en meddelelse

> det skulle gerne være nyerer titler

Så kig selv i listerne for januar, februar og marts.

--
/ Martin Møller

My Dvd collection http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/martinboy
- Ved svar via email - fjern SPAMFILTER i emailadressen.

Fra : MVN

Dato : 25-02-05 05:14

> Så kig selv i listerne for januar, februar og marts.
>

> --
> / Martin Møller jeg vil gerne have en liste over gode film,den liste over
januar,februar og marts er jo ikke en liste over gode film,kun over film der
udkommer,og der kan sagtens være nogle dårlige imellem... som skrevet ""Re:
kun til tålmodige og venlige sjæle"" så det er kun for personer som virkelig
gider hjælpe mig med en liste over gode film

Fra : Martin Møller

Dato : 25-02-05 11:51

MVN wrote:

> [...]
> som skrevet ""Re: kun til tålmodige og venlige sjæle"" så det er kun
> for personer som virkelig gider hjælpe mig med en liste over gode film

Men når du ligefrem brokker dig over de forslag folk så kommer med, så er
der da ingen der gider bruge sin tid på at hjælpe dig.

--
/Martin
- Ved svar på email - fjern SPAMFILTER i adressen.

Fra : MVN

Dato : 25-02-05 18:29

> [...]
>
> --
> /Martin
> - Ved svar på email - fjern SPAMFILTER i adressen.

jeg brokker mig overhovedet ikke :) jeg skrev bare at jeg søgte en liste
over gode film og ikke en liste over udgivelser.... den er jo ikke meget
værd for mig ;) da jeg kun søger gode film som er værd at se og ikke bare en
liste over alle film der er udkommet

Fra : Per Vadmand

Dato : 25-02-05 20:38

"MVN" <o@o.o> wrote in message
da jeg kun søger gode film som er værd at se og ikke bare en
> liste over alle film der er udkommet

Tja, i betragtning af, hvor forskellig smag folk her i gruppen har, vil en
liste over de bedste film nemt komme til at omfatte om ikke samtlige så dog
en allerhelvedes masse film.

Jeg tvivler egentlig på, om der nogen sinde er udkommet en film. som ikke i
hvert fald de, der lavede den, syntes, var god.

Per V.