Canon printer går offline
Fra : John

Dato : 24-02-05 15:50

Hej

Jeg har fået et problem med min Canon i850 printer. Den er begyndt at gå
offline.

Jeg har prøvet at geninstallere driveren, hvilket hjalp, indtil næste gang
jeg tændte computeren, så var printeren offline igen.

Mappen driverne er installeret i bliver sat til "skjult" hver gang.

Printeren er koblet op via USB og har virket tidligere uden problemer.

Mvh

John

Fra : Jan Linnebjerg Peder~

Dato : 24-02-05 17:33

John" <jk7410@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:cvkpi8$2gt8$1@news.cybercity.dk...> Hej
> Jeg har fået et problem med min Canon i850 printer. Den er begyndt at gå
> offline.
> Mvh
>
> John"

Hejsa John...
Har også denne printer - fed print....

Nå men det kan jo indstilles under egenskaber for printeren. Der er et punkt
som hedder "vedligeholdelse" - og "automatisk strømforsyning" - her
indstiller du hvornår printeren skal slukke.. Der er ihvertfald der hvor jeg
har indstillet det... Min står nemlig også online hele tiden..
MVH Jan LP