Atkins-produkter over nettet???
Fra : Johnny Jensen

Dato : 24-02-05 15:28

Jeg overvejer at købe nogle Atkins-produkter over nettet bl.a.
bake-mix, så har jeg også set man kan få noget morgenmad, snack
o.s.v.... Er der nogle steder der er bedre end andre, har I erfaring
med det? Og hvis I kender et sted, er det så ikke bedst det er
indenfor EU - shipping, evt. told o.s.v...?

Har kigget i tidligere tråde, men ikke helt fundet det jeg søger...

På forhånd tak
Johnny

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 24-02-05 17:09

[Johnny Jensen | 24 Feb 2005 14:27:47 GMT]

> [...]
>med det? Og hvis I kender et sted, er det så ikke bedst det er
>indenfor EU - shipping, evt. told o.s.v...?

Jo, det er helt klart bedst med steder i EU, så i Atkins og lowcarb regi er
det primært England.

Så en netbutik i England eller Tyskland nok et sted med et større udvalg,
især www.feelingok.net og www.lowcarbladen.de er blandt mine favoritter.

Personligt er jeg ikke så vild med Atkins' egne produkter - han bruger
Splenda Sucralose og alt for meget soja, der har en grim smag - så jeg vil
da anbefale dig at kigge efter andre lowcarb produkter ligeså.

Meeen... i virkeligheden er alt den slags jo ikke strengt nødvendigt; når
først du får stabiliseret dit blodsukker er behoved mindre for din slags ...
og man kan lave nogle fremragende kager uden lowcarb produkter :)

(ja, jeg skal nok huske at snart poste nogle opskrifter ... i aften!)

Jeg skal dog også sige at jeg arbejder med lowcarb produkter, så man kan
hævde at jeg har en økonomiske interesser i at rådgive, men at det slet ikke
forhindrer mig at at rådgive objektivt.

René
www.rene.hjorth.com
www.lowcarb.dk

Fra : Jan Bøgh

Dato : 24-02-05 17:45

Rene' Hjorth wrote:

> (ja, jeg skal nok huske at snart poste nogle opskrifter ... i aften!)

Vi holder skarpt øje med dig

vh
Jan

--
Jan Bøgh
FZ: "God made three big mistakes. The first mistake was called MAN, the

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 24-02-05 23:27

[Jan Bøgh | Thu, 24 Feb 2005 17:44:53 +0100]

>Vi holder skarpt øje med dig

Den usædvanligt lækre spanske Appelsin-Mandelkage som Lisbeth har anprist i
en anden konference, har jeg forenklet (forbedret) og lavet til en lowcarb
version - uhm!

Skal nok huske at poste opskriften hér i morgen...

René
www.rene.hjorth.com
www.lowcarb.dk

Fra : Heidi

Dato : 25-02-05 07:12

Rene' Hjorth wrote:
> [...]
> til en lowcarb version - uhm!
>
> Skal nok huske at poste opskriften hér i morgen...

Dén glæder jeg mig til! (nu er det i morgen

--
Heidi

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 25-02-05 11:43

[Heidi | Fri, 25 Feb 2005 07:12:29 +0100]

>Dén glæder jeg mig til! (nu er det i morgen

Jeps, og den ÉR lige blevet postet...

Det er vitterligt én af mine yndlingskager for tiden, samt helt klart en
dessertkage af en karakter som ens venner aldrig ville kunne forstå at man
kan spise hver dag på sin "slankekur" :)

Går helt og er Lisbeth taknemmelig for at have husket mig på denne skønne
kage som jeg simpelthen havde glemt eksistensen af!

René
www.rene.hjorth.com
www.lowcarb.dk

Fra : Johnny Jensen

Dato : 24-02-05 22:01

Weltklasse!!!

Mange tak René, har lige bestilt mine første varer i Tyskland -
stort set de samme varer var billigere på den tyske side dog var
nogle af dem med en smule flere (få) kulhydrater..., og så var det
billigere at sende fra Tyskland...