hjælp til forståelse af 2 desktop-sæt
Fra : Tony

Dato : 24-02-05 15:09

Her http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=99423
ses MS Wireless Optical Desktop 3.0 Comfort Edition, Produkt kode: BX2-00016
til 418,-

Her http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=110291
ses MS Wireless Optical Desktop 3.0 Comfort Edition, Produkt kode: DA9-00014
til 1361,-

Jeg kan ikke gennemskue hvad prisforskellen dækker over - kan du?

Tony

Fra : Peter Jensen

Dato : 24-02-05 15:20

"Tony" <mynsterman@h0tmail.com> skrev
> Jeg kan ikke gennemskue hvad prisforskellen dækker over - kan du?

Jep :)

Hvis du kigger hos IT butikken som er de eneste der har den dyre
model vil du se at den dyre udgave koster hvad den koster fordi
det er en pakke med 3 sæt i :)
--
Peter J

Fra : Tony

Dato : 24-02-05 16:36

Hej Peter

> Hvis du kigger hos IT butikken som er de eneste der har den dyre
> model vil du se at den dyre udgave koster hvad den koster fordi
> [...]

Fantastisk reponstid, dér. Og tusind tak for svar. Det havde jeg overset.

mvh

Tony

Fra : Ukendt

Dato : 24-02-05 17:25

"Tony" <mynsterman@h0tmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej Peter

> Fantastisk reponstid, dér. Og tusind tak for svar. Det havde jeg overset.
>
> mvh
>
> Tony

Og så kan man spare en god hudredekroneseddel ved at købe 3 løse sæt

" bananer - 3kr. pr. stk........ 3 for en ti'er"