6210 - skrat under samtale
Fra : CC

Dato : 25-05-01 09:22

Hejsa folkens.

Min 6210 er begyndt at skratte når jeg snakker i den. Det er kun når jeg
snakker under en samtale at den gør det når modparten siger noget høre jeg
det fint men lige så snart jeg snakker så skratter det i højtaleren hos mig
men det kommer fint frem til modparten unde problemer...

er der nogen der har oplevet dette??

Mvh
Tommy

Fra : Peter Clausen

Dato : 31-05-01 15:50

Jeg har kun opblevet det engang. Men hva fanden, der er sgu fejl på alle
Nokia tlf'erne idag. Især de nye.

Pede