sjove opgaver/billeder
Fra : MVN

Dato : 23-02-05 09:54

er der en god side med masser af sjove billeder og opgaver som denne :::

Brug lige et par minutter på denne leg, den er ret mystisk... En lille sjov
leg, der afslører hvor meget jeg kan programmere din hjerne... Følg
instruktionen så hurtigt som muligt, men læs ikke videre på næste spørgsmål
førend du har svaret på det foregående.

Du behøver ikke at skrive svarene ned, bare svar i hovedet, og gå så videre
til næste spørgsmål.

Hvor meget er:

12+18?

RIGTIGT: 30!

3+56?

59!

89+2?

91!

12+53?

65!

75+26?

101!

25+52?

77!

63+32?

95!

..Jeg ved det! Matematik er hårdt arbejde, men det betaler sig!
Kom nu, et par til...

123+5?

128!

HURTIGT!

TÆNK PÅ ET VÆRKTØJ OG EN FARVE!

Du har tænkt på en HAMMER og RØD, ikke sandt?

Hvis du ikke har tænkt på en rød hammer, er du blandt de 2% som har en
anderledes (unormal) hjerne.

98% tænker på en hammer og farven rød, når de gennemfører denne opgave.

Hvis du ikke tror på det, så send denne mail videre, og bed folk om at
svare, hvordan det gik!

Fra : Jørgen

Dato : 23-02-05 11:17

MVN skrev:
> [...]
>
> 63+32?

> 95!
>

> .Jeg ved det! Matematik er hårdt arbejde, men det betaler sig!

jørgen

Fra : MVN

Dato : 23-02-05 12:06

øøhhh........... hvad skal jeg sige jørgen ??

tak for det samme indlæg som jeg selv har skrevet

Fra : phk

Dato : 23-02-05 12:16

"MVN" <o@o.o> skrev i en meddelelse

> øøhhh........... hvad skal jeg sige jørgen ??
> tak for det samme indlæg som jeg selv har skrevet

Du glemte at kikke helt øverst oppe - i de linjer han har "quoted" .....

Hvis du kommer omkring ham igen kan du jo bede ham om at kikke på
www.usenet.dk/netikette ...

--
Per, Esbjerg
Tagbøjle med cykelholdere til 4 cykler til Mondeo sælges kr. 500

Fra : Anita

Dato : 23-02-05 12:37

Jørgen wrote:

> [...]

Jeg tænkte hammer og grøn.

Venligst Anita

Fra : MVN

Dato : 23-02-05 12:53

"Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg tænkte hammer og grøn.
>
> Venligst Anita

det gjorde jeg også, og min kæreste tænkte hammer og blå...

men det er nu ligegyldig

er der en side med denne her slags sjov underholdning ?

Fra : Tina

Dato : 23-02-05 14:19

> "Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> det gjorde jeg også, og min kæreste tænkte hammer og blå...
>
> men det er nu ligegyldig
>
> er der en side med denne her slags sjov underholdning ?

ØØHHH skruetrækker og grøn???

Fra : pops2

Dato : 09-03-05 15:06

Fra : Nette

Dato : 24-02-05 20:43

"Anita" skrev

> Jeg tænkte hammer og grøn.
>
> Venligst Anita

Efter Jørgens mail, tænkte jeg: Fuck, hvor er han da irriterende, han skulle
lære at citere ordentligt.*G*

Nette

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 23-02-05 14:34

"MVN" <o@o.o> wrote in message
-klip-
> 128!
>
> HURTIGT!
>
> TÆNK PÅ ET VÆRKTØJ OG EN FARVE!
-sakse-
> [...]
>
> 98% tænker på en hammer og farven rød, når de gennemfører denne opgave.
>
> Hvis du ikke tror på det, så send denne mail videre, og bed folk om at

Øhgrøh...motorsav og gul?

Mvh

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Karoline Larsen

Dato : 24-02-05 07:01

Hammer og blå

Fra : Nette

Dato : 24-02-05 20:45

"MVN" skrev

> er der en god side med masser af sjove billeder og opgaver som denne :::

Aner det ikke, men send gerne til mig, hvis du finder nogle. Jeg ved der
findes nogle med nogle tal og sådan noget....

Jeg kendte godt den her, men kunne ikke huske, hvad det skulle ende med....

Jeg tænkte på svensknøgle og grøn

Nette

Fra : Tes

Dato : 27-02-05 15:26

On 2005-02-23 09:53:47 +0100, "MVN" <o@o.o> said:

> er der en god side med masser af sjove billeder og opgaver som denne :::

Her er et sjovt billede

http://www.ritsumei.ac.jp/~akitaoka/rotsnake.gif

Det bevæger sig, men bevæger sig ikke...

Fra : Tes

Dato : 27-02-05 16:23

On 2005-02-27 15:25:38 +0100, Tes <tes@nospam.com> said:

> Her er et sjovt billede
>
> http://www.ritsumei.ac.jp/~akitaoka/rotsnake.gif
>
> Det bevæger sig, men bevæger sig ikke...

Andre sjove billeder på:
http://www.coolopticalillusions.com/

se f.eks http://www.coolopticalillusions.com/freaky_spiral.htm
eller
http://www.coolopticalillusions.com/optical_illusions_images_2/crazy_window_image.htm
eller

eller http://www.coolopticalillusions.com/ladderupdown.htm

Fra : KR

Dato : 28-02-05 22:37

"MVN" skrev:
> Brug lige et par minutter på denne leg
-KLIP-

Hammer + rød

Jeg har set noget lignende:
I programmet Mind Control blev man bedt om at tænke på
2 geometriske figurer (f.eks. en firkant - men det kunne være
en hvilken som helst) Den ene figur skulle man forestille sig
lå indeni den anden.
og tænke på at hver af figurerne havde en bestemt farve.

Læs længere nede hvad svaret var:

En cirkel og en trekant.
Farverne rød og grøn.

I dette tilfælde havde jeg også det forventede svar.