Andet multimedie
bentjuul 3670
Hente billeder fra kamera i PSP
Fra : Klaus Eriksen

Dato : 23-02-05 01:25

En bekendt har installeret PSP 9.0 og ville overføre billeder fra sit kamera
via "Import - From scaner or camera" alternaivt fra "Import - TWAIN -
Acquire" men der blev ikke overført nogle billeder - PSP kunne slet ikke få
forbindelse med kameraet. Vi prøvede også med et andet kamera uden resultat.
Hvad kan årsagen være?

Mvh.
Klaus Eriksen

Fra : Lars Ladingkaer

Dato : 23-02-05 01:33

"Klaus Eriksen @aigis.dk>" skrev:
> Vi prøvede også med et andet kamera uden
> resultat. Hvad kan årsagen være?

Kunne være, at der mangler en twain driver til kameraet.

Har i installeret drivere til kameraet ?

--
/Lars

Check anmeldelser for DVD+HDD optagere på:
http://www.recordere.dk/anmeldelser

Fra : Klaus Eriksen

Dato : 23-02-05 13:31

Så lykkedes det, jeg installerede kameraets kommunikationsprogram og nu
kører det. PSP kalder simpelthen kommunikationsprogrammet og anvender det
til at overføre billeder med, det har jeg ikke set før. Jeg har tidligere
brugt noget der hedder GIMP (som ligner PSP), den havde sit eget
kommunikationsprogram samt drivere til de fleste typer kameraer.

mvh.
Klaus Eriksen