Bagte bønner i tomatsovs
Fra : Linde

Dato : 22-02-05 22:26

Hej

Nogen der har prøvet at tildele missen en lille smule af denne spise som
"godbid"? Min 5 måneders hankat blev helt balstyrisk, spandt og pev som om
det var det bedste han nogensinde havde smagt! Nu har han været ude og
slikke skålen et utal af gange, og virker hver gang ret skuffet over der
ikke er mere.

Nu er det vel ikke noget med det er giftigt eller narkotisk på katte eller
andet?

Mvh
Linde

Fra : Bjarne Nielsen (Mozi~

Dato : 23-02-05 07:37

Linde wrote:
> [...]
> ikke er mere.
>
> Nu er det vel ikke noget med det er giftigt eller narkotisk på katte eller

Så vidt jeg ved skal amn generelt passe på med at give dyr færdigretter
til mennesker på grund f saltindholdet.
Bønner er vel rigeligt sunde, resten af indholdet er formentlig vand,
sukker, salt og diverse tilsætninger.

Bjarne

Fra : Ukendt

Dato : 23-02-05 09:18

"Linde" <delinde@gmailfjern.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke er mere.
>
> Nu er det vel ikke noget med det er giftigt eller narkotisk på katte eller

*LOL* Det er det, man kalder skøre madvaner ;)

Nej, der ikke ikke noget giftigt eller farligt ved det, når det kun er
"slikke skålen en gang imellem". Selvfølgelig, begynder man at fodre med
det, fordi katten jo så godt kan lide det, så fører det selvsagt hurtigt til
fejlernæring.

Det er virkelig nogle underlige ting vores katte ind imellem falder for. Min
mors Mis er helt syg med havregryn med mælk og sukker. Og sød lakrids.
Andy er vild med clementiner, appelsinjuice og pepperoni!

Tina

Fra : Linde

Dato : 23-02-05 21:58

"Tina" <wunjo(snabel-a)webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mors Mis er helt syg med havregryn med mælk og sukker. Og sød lakrids.
> Andy er vild med clementiner, appelsinjuice og pepperoni!

Heh ja det er sgu skummelt. Nu har jeg selv smagt på den mad jeg serverer
for katten, og der er ikke meget smag i den...så at de tilsyneladende har så
forskellige smagspræferencer når de får menneskemad virker besynderligt
synes jeg. For eksempel løber min kat ind under sengen bare den så meget som
lugter til en appelsin...

Mvh
Linde

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 23-02-05 23:50

"Tina" <wunjo(snabel-a)webspeed.dk> skrev i en meddelelse

<klip>

> [...]
> mors Mis er helt syg med havregryn med mælk og sukker. Og sød lakrids.
> Andy er vild med clementiner, appelsinjuice og pepperoni!

Jeg spiser morgenmad for tiden - det er havrefras med mælk på. Men jeg skal
ikke stille skålen fra mig, før den er tom, for så står der en grådig lille
Svedske og slubrer det i sig. Det smager SÅ dejligt, synes hun... også
selvom det kommer retur fem minutter efter, fordi hun absolut ikke kan tåle
mælk.
Forleden morgen glemte jeg det. Jeg havde taget morgenmaden med ind til
computeren, for jeg skulle liiiiige se noget (og ungen var gået i skole, så
det med at spise sammen ku alligevel være ligemeget) - så skvulper mælken
over, ned på tastaturet... jeg stiller tastaturet op, så mest mulig mælk kan
løbe af... ud efter køkkenrulle... da jeg kommer ind igen, står Svedske glad
og spiser løs af min morgenmad.
Ja, hun kastede op meget kort tid efter (i vindueskarmen), og ja, mit
tastatur overlevede.
Man keder sig aldrig med en Svedske i huset

Venlig hilsen Dikte
---
www.dikte.dk