kabel omformer bærbar strøm
Fra : (-Peter-)

Dato : 22-02-05 17:10

hej...

har postet et billede af et kabel jeg ønsker til min bærbare computer,
så jeg kan sætte et "almindeligt" computerstrømstik til min bærbare
computers strømforsynijng..

nogen der ved hvor jeg kan købe det, eller alternativt hvad de to stik
hedder..

/peter

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 22-02-05 17:41

(-Peter-) skrev:

> har postet et billede af et kabel jeg ønsker til min bærbare

Hvor har du postet dette?

> nogen der ved hvor jeg kan købe det, eller alternativt hvad de to
> stik hedder..

I dk.edb.hardware.baerbar er der større chance for at få hjælp

Fra : (-Peter-)

Dato : 22-02-05 18:15

sorry... dk.binaer!!

/peter

Fra : Brian Lund

Dato : 22-02-05 18:42

> [...]
> computers strømforsynijng..
>
> nogen der ved hvor jeg kan købe det, eller alternativt hvad de to stik

Jeg har vist sådan en ledning til 230V stik!

Jeg har hørt folk kalde det et "mickey mouse stik"

Brian

Fra : Peter Jensen

Dato : 22-02-05 18:51

altså sådan at det har begge de viste ender (i et kabel)

hvis ja... er det noget jeg kan købe af dig... eller ved du hvor jeg
evt. kan?

Peter

Fra : Brian Lund

Dato : 22-02-05 21:25

> altså sådan at det har begge de viste ender (i et kabel)
>
> hvis ja... er det noget jeg kan købe af dig... eller ved du hvor jeg
> evt. kan?

Nej, det har et mickey-mouse stik i den ene ende, og 230V netstik i den
anden ende, men man kan vel altid klippe ledningen og flikke noget sammen
med nogen kronmuffer el. lign. ;)

Du må godt købe den af mig, hvis jeg kan finde den, og du er interreseret,
og nej jeg ved ikke hvor man kan få fat i dem... Jeg fandt en stak af dem da
jeg en overgang arbejdede på en genbrugscentral...

Brian

Fra : (-Peter-)

Dato : 23-02-05 08:00

okay..

men kan nok også sagtens selv fikse noget... det var bare lettere hvis
det fandtes som et kabel...

/peter

ps. hører stadig gerne fra folk der kan hjælpe..