norge - setesdalen
Fra : Steen Bondo

Dato : 24-05-01 16:33

Hi all

Jeg har en tre dage fri i Mandal, efter et kajak-kursus, var det en ide
at stikke op ad Setesdalen til, og hvis; er der så noget jeg skal
vide..??

Hygge
--
steen - home19.inet.tele.dk/sbo/

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 25-05-01 11:10

"Steen Bondo" <sbo@hehe.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har en tre dage fri i Mandal, efter et kajak-kursus, var det en ide
> at stikke op ad Setesdalen til, og hvis; er der så noget jeg skal

Hvis du er religiøst orienteret, er det et must!!

God tur.

Folmer

Fra : Steen Bondo

Dato : 25-05-01 20:31

Folmer Rasmussen wrote in a message to All:

> [...]
> vide..??

FR> Hvis du er religi¢st orienteret, er det et must!!

Nu er jeg nok nærmere religi¢st des-orienteret, men jeg l¢ber
chansen alligevel.

FR> God tur.

Takker

Hygge