Lej gratis dvd film i 15 dage
Fra : se her

Dato : 22-02-05 16:41

Det eneste de skal gøre, er at indtaste koden på digitarians hjemmeside,
http://www.digitarian.dk
---->>>Din kode: 36868<<<----
Så får du 15 dage gratis men husk at hvis du ikke vil fortsætte efter de 15
dag skal du afmelde det på hjemmesiden 1 dag før udløb.

Gratis film returporto er betalt

God fornøjelse

Fra : kristian

Dato : 22-02-05 16:53

Hva med 30 dage sted for....

www.digitarian.dk/kort

Dog ville jeg råd folk til ellers efter den gratis prøve tid at hold jer fra
dem..

Brug sted for www.nolimitstv.dk sted for....

Mange bruger har saget så mange dårlig ting om Digitarian så Hold jer fra
dem..

Mvh
Kristian

Fra : Emil Rune

Dato : 22-02-05 17:14

"se her" <Mobnokia@aarhusmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 15
> dag skal du afmelde det på hjemmesiden 1 dag før udløb.

/me tæller minutterne til Netpolitiet aka Smiley kommer rendende....

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 22-02-05 21:38

Emil Rune wrote:

> /me tæller minutterne til Netpolitiet aka Smiley kommer rendende....

Omend smiley er ubehøvlet og ganske overdrevet, har han jo ret i de ting han
siger, og en klage til digitarian eller "se her's" udbyder ville da være på
sin plads
FUT: dk.admin.netikette

Fra : Martin Møller

Dato : 23-02-05 10:40

se her wrote:
> [...]
> Så får du 15 dage gratis men husk at hvis du ikke vil fortsætte efter
> de 15 dag skal du afmelde det på hjemmesiden 1 dag før udløb.

Hold jer langt væk fra digitarian. De har ingen kundeservice og de fleste af
deres film er i restordre og en del af dem har været det i flere måneder. De
kommer bare med en sludder for en sladder når endelig de gider svare på en
henvendelse. Tro mig, jeg taler af bitter erfaring.

Brug nolimits.tv istedet.

--
/Martin
- Ved svar på email - fjern SPAMFILTER i adressen.

Fra : JytteJ

Dato : 23-02-05 13:47

"Martin Møller" <martinboySPAM@FILTERhotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hold jer langt væk fra digitarian. De har ingen kundeservice og de fleste
> af deres film er i restordre og en del af dem har været det i flere
> måneder.

I mange måneder, det er fordi efterspørgslen skal være stor nok til at de
overhovedet får filmen hjem, så det kan have lange udsigter.
D er et skodfirma, kort og godt !!!

VH.
JytteJ

Fra : Martin Møller

Dato : 23-02-05 14:43

JytteJ wrote:
> [...]
>
> I mange måneder, det er fordi efterspørgslen skal være stor nok til
> at de overhovedet får filmen hjem, så det kan have lange udsigter.

Det værste er jo, at når folk kan se de er i restordre, så bliver de jo ikke
tilføjet ønskelisten og så bliver efterspørgslen jo aldrig stor nok.