Lyd på Nokia 6100
Fra : Telemand

Dato : 22-02-05 11:26

Vi har fået udleveret en Nokia 6100 som firmatelefon, men jeg kan næsten
ikke høre hvad der bliver sagt i den.
Vi har ikke fået udleveret manualen, så er der nogen der ved hvordan man
"skruer op" for højttaleren?
Telemand.

--
Fjern "nospam"

Fra : Flemming Ploug

Dato : 22-02-05 12:08

Jeg har haft en 6100 -som iøvrigt er en rigtig go telefon - med samme
problem.
Min blev lavet inde på hovedbanen, og havde en fejl som de derinde kaldte
ret almindelig : cover defekt.
Det lyder sygt men faktisk er der på nogle originale covers en fejl ved
højtaler hullet som gør at du dårligt kan høre folka snakke .
Prøv evt at bytte cover med en kollega eller en ven der har en 6100......er
ret sikker på at det løser dit lille problem.

Flemming

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 22-02-05 12:34

"Flemming Ploug" <flemmingDETHERSKALIKKEMED@elgelogen.dk> skrev i en
meddelelse news:421b129b$0$33715$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> [...]
> Det lyder sygt men faktisk er der på nogle originale covers en fejl ved
> højtaler hullet som gør at du dårligt kan høre folka snakke .

Jeg har haft samme problem, da jeg havde 6100. Inden jeg opdagede, at
coveret var skyld i problemet, havde jeg udskiftet højtaleren - uden held
selvfølgelig.

Så enig med Flemming, prøv et andet cover på telefonen.

\Mandal

Fra : Kim Kristensen

Dato : 22-02-05 13:17

> [...]
> ikke høre hvad der bliver sagt i den.
> Vi har ikke fået udleveret manualen, så er der nogen der ved hvordan man

Jeg har hverken haft det (eller andre) problemer med min 6100 som jeg har
haft et års tid, måske har du bare ikke fået øje på volumenknappen? (lyder
lidt sådan). Der er jo mange mennesker der ikke når ret langt i manualen før
den bliver lagt til side, set forfra sidder knappen på siden i venstre side
ud for det øverste hjørne på displayet.

Med venlig hilsen Kim

Fra : Søren ô¿ô

Dato : 22-02-05 18:57