"Søren Blom" <soren@blom.dk> skrev i en meddelelse
news:421bb4b6$0$164$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> "Plop" <plopboll@it.dk> skrev
>> Jeg har bestilt portering til Telsome og jeg har fået en dato for
>> portering vil der være en periode hvor mit nr ikke virker eller sker
>> porteringen uden "pause"... his i forstår..
>>
>
> Uden at jeg vil lægge hoved på blokke for det. Så sker Porteringen uden at
> du kommer til at mærke det på anden måde, end at du på et tidspunkt får et
> nyt SIM kort sendt fra Telmore, med det porteret nummer, som du skal sætte
> i din telefon.
> Hvis det nummer du ønker at portere er det du bruger nu, så dør dit
> nuværende Simkort i det øjeblik du sætter dit nye Telmore Simkort i din
> telefon, hvis ikke du først skal aktivere det på den ene eller anden måde
> hos Telmore før du kan bruge kortet.
>
> --
> VH
>
> Søren Blom
> soren@blom.dk
> Mail med spam filter besvares ikke.
>
Ikke et ondt ord om Telmore, men det er altså ikke det samme som Telsome
kig på
www.telsome.dk
mvh
Michael