Et program til at sende/modtage sms igenne~
Fra : Ukendt

Dato : 22-02-05 08:11

Hejsa Alle

Findes der et program, der via datakabel, kan sende /modtage sms'er ??

Skal virke så de indkomne sms'er bare kommer ind i programmet automatisk,
men stadigt ligger på telefonen..

Findes den slags ?

Mvh
Morten

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 22-02-05 09:56

"Juel" <xSnAbElAstarchild.dk> skrev....

floAt's Mobile Agent. http://fma.sourceforge.net/

Fra : Ukendt

Dato : 22-02-05 13:10

> floAt's Mobile Agent. http://fma.sourceforge.net/

Kanon, ud og købe et datakabel med mig Mange tak..

Mvh
Morten

Fra : Gert Jacobsen

Dato : 22-02-05 18:25