geforce2 mx 400 tornado
Fra : O Poulsen

Dato : 21-02-05 17:15

Er der nogen der ved hvilken spænding VOLT at ovennævnte grafikkort har?
MVH
OP

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 21-02-05 17:47

O Poulsen skrev:

> Er der nogen der ved hvilken spænding VOLT at ovennævnte grafikkort
> har? MVH

Der er et passende link i en af de nyeste tråde i
dk.edb.hardware.grafikkort - jeg har skrevet indlægget med linket i
Indlægget er fra den 21-02-2005 kl. 14:42:24
Det oprindelige indlæg er skrevet af JK.

Iøvrigt kan strømme ikke betegnes i Volt, så der er lidt
dobbeltkonfekthed i dit indlæg

Ses vi i dk.edb.hardware.grafikkort?

Fra : Peter Pan

Dato : 21-02-05 18:25

"O Poulsen" <poulsen@lkpmail.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der ved hvilken spænding VOLT at ovennævnte grafikkort har?

Det kan køre 3,3 eller 1,5 volt, afhængig af hvilket AGP slot du stopper det
ned i. (3,3 volt, hvis agp slottet kun kan køre AGP 1x og 2x, eller 1,5 volt
hvis det er et 4x slot)

Mvh
Anders