Andet multimedie
bentjuul 3670
adobe reader
Fra : MVN

Dato : 21-02-05 17:15

jeg har fået lavet en fil med nogle dukomenter

det fylder 1.3 mb men skal gerne kunne sendes på en mail (under 1 mb) kan
jeg lave kvaliteten lidt dårligere og formindske filen eller skal jeg starte
forfra ?

Fra : Studio Smalbro

Dato : 21-02-05 18:04

prøv med et pakkeprogram som winzip (winzip.com)
Kh
Bjørn

Fra : MVN

Dato : 21-02-05 18:15

"Studio Smalbro" <studio@smalbro.dk> skrev i en meddelelse
> prøv med et pakkeprogram som winzip (winzip.com)

det skal sendes til en bank ?!? det er ikke sikker de er så glade for det
når de har bedt om en PDF fil ?

Fra : Anders Rehhoff

Dato : 21-02-05 18:17

Prøv inden du kaster dig ud i alverdens ting, at sige GEM SOM. Denne komando
rydder op og formindsker.

Mvh
Anders

Fra : MVN

Dato : 21-02-05 22:09

"Anders Rehhoff" <arehhoff@FJERNDETTEmail.dk> skrev i en meddelelse
> Prøv inden du kaster dig ud i alverdens ting, at sige GEM SOM. Denne
komando
> rydder op og formindsker.

der er mulighed for gem eller gem som tekstfil,og så bliver det en .TXT fil
(som er tom) og det skulle jo være .PDF

Fra : Studio Smalbro

Dato : 21-02-05 22:20

Så må du tilbage til begyndelsen. Hvordan lavede du pdf'en i første omgang?

Kh
Bjørn

Fra : Anders Rehhoff

Dato : 21-02-05 22:29

Jeg bruger selv Acrobat Prof. (den store pakke), når du kun har reader så er
det åbenbart anderledes. Dem som har lavet dit PDF dokument - bed dem om at
udføre GEM SOM kommandoen.