Herning
Fra : phk

Dato : 21-02-05 13:49

Jeg tager min campingvogn med til Herning på messen - ankomst torsdag.

Er der nogen der skal samme vej og som har lyst til en snak - så send en
email og lad os aftale nærmere. Husk at rette adressen til.

--
Per, Esbjerg
Tagbøjle med cykelholdere til 4 cykler til Mondeo sælges kr. 500

Fra : verner

Dato : 21-02-05 16:22

> Jeg tager min campingvogn med til Herning på messen - ankomst torsdag.
>
> Er der nogen der skal samme vej og som har lyst til en snak - så send en
> email og lad os aftale nærmere. Husk at rette adressen til.

Føj for satan enpersonage som tror han er sat i verden til at finde
stavefelj
i campisters indlæg og være nedledende overfor disse. Han overtræder
reglerne gang på gang ved ikke at holde sig til emnet men til
personsvinerier. Hvem vil bruge tid på denne skidtfiskskovler fra Esbjerg?
en usympatiskpersonage.Han vil IKKE tale camping men KUN personsvinereier.

Fra : Gismo

Dato : 21-02-05 16:27

verner wrote:
> [...]
> personsvinerier. Hvem vil bruge tid på denne skidtfiskskovler fra
> Esbjerg? en usympatiskpersonage.Han vil IKKE tale camping men KUN

Måske det var noget for dig, et forsoningsmøde er vel ikke af vejen.
Så kommer jeg måske også.

Gismo

Fra : Sten Bo

Dato : 21-02-05 18:40

> "Gismo" <baatnakkedummy @hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Måske det var noget for dig, et forsoningsmøde er vel ikke af vejen.
> Så kommer jeg måske også.
>
> Gismo

Hvad er ods og hvor er hatten

--
Ja undskyld, men hvordan kan jeg vide det er Dem?
- Jeg står jo lige her!

Fra : verner

Dato : 21-02-05 19:20

HYLERSPAM HYLERSPAM HYLERSPAM HYLERSPAM HYLERSPAM HYLERSPAM

Hvad er ods og hvor er hatten

Fra : Trix

Dato : 21-02-05 21:07

Klip

> HYLERSPAM HYLERSPAM HYLERSPAM HYLERSPAM HYLERSPAM HYLERSPAM

Imponerende at det er lykkedes dig at stave det samme ord rigtigt så mange
gange.
Det går fremad for dig Verner - men du øver dig jo også flittigt.

Eller I er måske nået til at lære at klippe kliste i skole du går ?

Fra : verner

Dato : 21-02-05 21:27

"Gismo" <baatnakkedummy @hotmail.com> skrev i en meddelelse
> verner wrote:

> Måske det var noget for dig, et forsoningsmøde er vel ikke af vejen.
> Så kommer jeg måske også.

Kik efter en Mondeo stationcar 94 med Dethleff Beduin 560 på krogen !
DET gør jeg.

Fra : Gismo

Dato : 21-02-05 21:33

verner wrote:

> Kik efter en Mondeo stationcar 94 med Dethleff Beduin 560 på krogen !
> DET gør jeg.

Var det ikke bedre at kontakte PHK via mail,
eller også kunne du gå efter lugten af fisk.
SORRY PHK, kunne lade være

Gismo.

Fra : verner

Dato : 21-02-05 23:06

> Var det ikke bedre at kontakte PHK via mail,
> eller også kunne du gå efter lugten af fisk.
> SORRY PHK, kunne lade være
>
> Gismo.

Er du gal Gismo, jeg risikerer at gå i retning af Esbjerg eller mod Bente
Jørgensens vogn , de siger at hun er god
til at lægge arm ))

Hilsen
verner

Fra : peter hansen

Dato : 23-02-05 21:34

til gismo
du er sku da ikke en pind bedre end visse andre
hvad skal verners udgydelser i dit indlæg her på linien, det er fis med dig,
lad os undgå hans bofstaver

Fra : verner

Dato : 23-02-05 21:42

Fra : Tue

Dato : 22-02-05 15:02

Hej Per

Den cykelholder du har kunne jeg godt være interesseret i. Er den til
tagbøjle montage?

Jeg har en Mazda 626 st.car med tagbøjler og det kunne jo være fint hvis den
passede jeg står nemlig og mangler en cykelholder her til påske.

Obs. Jeg kommer fra Sønderborg egnen så det er jo ikke så langt væk

Desværrer tror jeg ikke vi når til messe i år... øvvvvvv

Tue

Fra : phk

Dato : 22-02-05 15:13

"Tue" <tue_mail@jubii.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Per
>
> Den cykelholder du har kunne jeg godt være interesseret i. Er den til
> tagbøjle montage?

Jep - check bøjlen ud på en Mondeo. Den er fra en 93/94 Mondeo.

> [...]
> passede jeg står nemlig og mangler en cykelholder her til påske.

> Obs. Jeg kommer fra Sønderborg egnen så det er jo ikke så langt væk

Det er rigtigt :)

> Desværrer tror jeg ikke vi når til messe i år... øvvvvvv

Jeg hentede min campingvogn i dag for at gøre den klar. Det var lidt
besværligt at få den ud af bondemandens maskinhus, der måtte både
gaffeltruck og gummiged til for dels at klare henholdsvis maskiner i
maskinhus og maskiner og gaffeltruck uden for maskinhus - sidstnævnte kørte
fast :)

Nu kan den så - campingvognen - få lov til at stå og glæde sig ude i
snevejret et par dage mens vi pakker og gør klar :)

Fra : verner

Dato : 22-02-05 16:53

HYLERSPAM HYLERSPAM HYLERSPAM HYLERSPAM HYLERSPAM HYLERSPAM HYLERSPAM

Fra : Sten Bo

Dato : 22-02-05 20:07

> [...]
>

> --
> Per, Esbjerg
> Tagbøjle med cykelholdere til 4 cykler til Mondeo sælges kr. 500

Hvem var det der engang "tabte" sin cv ud af vinterhiet fordi den aftagelige
krog var frosset eller manglede lidt WD 40.

Skal advarslen ikke gentages i år? hvordan var det nu med det. - ?

--
Vognsmørelse:
2 kg. Tælle smeltes og afkøles til ca. ca. 85 gr.

Fra : T. Hartung

Dato : 23-02-05 21:48

> Hvem var det der engang "tabte" sin cv ud af vinterhiet fordi den
> aftagelige krog var frosset eller manglede lidt WD 40.
>
> Skal advarslen ikke gentages i år? hvordan var det nu med det. - ?

øhhh jeg smed min vogn for 2 år siden da jeg skulle trække den ud af
vinterhi. Trækket røg af da der var kommet rust op i gribekløerne på mit
Westfalia træk og derved ikke låste korrekt - kom vist til at berette om det
her. Heldigvis var det et sandunderlag skidtet havnede i - så der skete
ingen skade - ja udover på min egen stolthed forstås ))

--
mvh.

T. Hartung
VW Passat 1,8T - Hobby 545TK Prestige
www.sitecenter.dk/hartung

Fra : Sten Bo

Dato : 24-02-05 08:32

"T. Hartung" <t.hartung@nospam.dk> skrev i en meddelelse
,
,
> øhhh jeg smed min vogn for 2 år siden ,

:- ) vi har vist alle prøvet at sætte lidt morsomt i gang.
De aftagelige kræver måske lidt mere opmærksomhed. Var der nogen der blev
klar over hvad der var galt med nye kroge til C 5?
Hilsen

--
Frostmidler til lettere frostskader af huden:
1´ - 2 g.Karbolsyre, 40 g. Vaseline,

Fra : Tue

Dato : 23-02-05 08:54

Med det vejr som vi har nu bliver det ikke let at få skyllet støvet af
vognen ..... håber du får en god tur

Fra : phk

Dato : 22-02-05 15:14

Fra : Kirsten Andreassen

Dato : 03-03-05 22:44

Fra : verner

Dato : 04-03-05 01:14

"Kirsten Andreassen" <kandresen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Kirsten Andreassen hvorfor kopierer du overstående indlæg ? Hvad er der galt
med det indlæg ? Kan du ikke forklare os hvad du er utilfreds med ?
Du er måske slet ikke Kirsten Andreassen !
Du har aldrig skrevet et indlæg før her i nyhedsgruppen i de to år du har
læst
indlæggene her , hvorfor dog ikke hvis du er SÅ utilfreds med indholdet her!

Hvad er dit formål med dette indlæg?

Hilsen
verner

Fra : Kirsten Andreassen

Dato : 03-03-05 22:57

Jeg har nu i ca. to år siddet på sidelinien og læst de indlæg der
har været under denne nyhedsgruppe, og jeg må indrømme at jeg er
kommet til den konklusion, at mænd kan være lige så store
intrigemagere som kvinder.Jeg syntes simpelhen at Verner er noget
af det mest nedrige og useriøse mandsperson jeg overhovedet kan
komme i tanke om,Jeg priser mig lykkelig over IKKE at være gift
med ham, for så havde man da virkelig noget at HYLE over. Dette er
to års vrede over at læse de nedrige ting der skrives her der
kommer ud nu.For søren!!! hvor kunne dette være en god gruppe,
hvis man var rare ved hinanden

Med venlig hilsen
Kirsten

Fra : verner

Dato : 04-03-05 01:05

"Kirsten Andreassen (slet 7JAQW)" <kandresen@7JAQWtdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:11098871960.123998615772539@dtext.news.tele.dk...
> [...]
> har været under denne nyhedsgruppe, og jeg må indrømme at jeg er
> kommet til den konklusion, at mænd kan være lige så store

Jeg er helt enig med dig.

Jeg syntes simpelhen at Verner er noget
> af det mest nedrige

Kan du ikke begrunde og give konkrete eksempler på dine beskyldninger ! DU
ser NU
ud til at være værre end mig ! DU kan jo OGSÅ være intrigant kan jeg se!
Men det er måske
ok fordi du er hunkøn?
Jeg begrunder altid mine synspunkter! kan du også det
eller er det bare almindeligt personsvineri du er i gang med?

og useriøse

Har DU facitlisten på hvad der er seriøst ? eller er det kun DIN mening der
tæller?

mandsperson jeg overhovedet kan
> komme i tanke om,Jeg priser mig lykkelig over IKKE at være gift
> med ham,

Tag det HELT roligt nu, du har ikke en jordisk chance. Skal jeg til at
vurdere din mands
ægteskabelige evner og valg af ægtefælle! er det det dit indlæg går ud på?

for så havde man da virkelig noget at HYLE over.

Jeg synes da at du hyler MEGET godt nu !

Dette er
> to års vrede over at læse de nedrige ting der skrives her der
> kommer ud nu.For søren!!!

Har du virkelig læst noget du ikke kan lide I TO ÅR ?
Hvorfor springer du ikke bare de indlæg over du ikke kan lide ?

hvor kunne dette være en god gruppe,
> hvis man var rare ved hinanden

Det har du helt ret i. Men der er nogen som synes at deres opgave her i
livet
er at spille bedrevidende og lege skolepedeller og køre personfnidder.
De kaster sig over folk som ikke lige gør som de synes de skal.
De overtræder selv gang på gang
reglerne, men det synes de er helt i orden, men når andre gør det så kaster
de sig over dem. Hvad siger du til det? Er det helt ok for dig?

> Med venlig hilsen
> Kirsten

Venlig hilsen
verner