NG til salg:-) OT.
Fra : Ukendt

Dato : 21-02-05 12:05

Off topic on

Er der en der vil købe en news gruppe , dk fritid camping.
den er billig til salg.

Den virker fortræffelig, der er masser af gang i den, og 99 % er
personcikane, eller andet Off Topic.

Der er mange konkurencer, b.la om stavning, og quoting, der er stadig
ikke fundet en sikker vinder, men der arbejdes stadig på det.

Og så har jeg foresten et køl/frys skab til salg

off topic off

solen skinnner, smill..

--
Vh Per

icq 8212837

Fra : verner

Dato : 21-02-05 13:25

<Per H> skrev i en meddelelse
> [...]
> den er billig til salg.
>
> Den virker fortræffelig, der er masser af gang i den, og 99 % er

JA DU OG DE ØVRIGE HYLERE KAN IKKE ANDET.

> Der er mange konkurencer, b.la om stavning, og quoting, der er stadig
> ikke fundet en sikker vinder, men der arbejdes stadig på det.

HAR DU NEDSAT DIG SOM SKOLEPEDEL OG BEDREVIDENDE
SAMMEN MED CARSTEN STAGE?

Fra : Ukendt

Dato : 21-02-05 13:55

On Mon, 21 Feb 2005 13:25:10 +0100, "verner" <ven_hj@yahoo.dk> skrev:

>JA DU OG DE ØVRIGE HYLERE KAN IKKE ANDET.

jeg ved nu ikke lige hvem jeg har generet verner, men jeg skal love
dig for at du selv lægger op til det nu.

--
Vh Per

icq 8212837

Fra : verner

Dato : 21-02-05 14:04

<Per H> skrev i en meddelelse

> jeg ved nu ikke lige hvem jeg har generet verner, men jeg skal love
> dig for at du selv lægger op til det nu.

Med dette indlæg og mange andre Per lægger du mere ved på bålet!
Jeg svarer nu på ALLE svinerierne på min person.
Prøv at læse mit første indlæg om et emne og se så de svinerier
der svarer på indlægget UDEN at berøre EMNET !

Fra : Ukendt

Dato : 21-02-05 14:15

On Mon, 21 Feb 2005 14:04:22 +0100, "verner" <ven_hj@yahoo.dk> skrev:

>Jeg svarer nu på ALLE svinerierne på min person.
>Prøv at læse mit første indlæg om et emne og se så de svinerier
>der svarer på indlægget UDEN at berøre EMNET !

JEG har på intet tidspunkt svinet dig eller andre til herinde.
men du startede, at svare svinsk på det OT indlæg jeg skrev.

og jeg fulgte efter.

Du er meget hurtig ude med din personlige rive, men fortsæt du bare.
din vennekreds bliver kun mindre...

Verner. jeg er slet ikke den type, der starter et slagsmål herinde,
men tirrer man mig, så falder der brænde ned.
--
Vh Per

icq 8212837

Fra : Ukendt

Dato : 21-02-05 14:00

On Mon, 21 Feb 2005 13:25:10 +0100, "verner" <ven_hj@yahoo.dk> skrev:

>HAR DU NEDSAT DIG SOM SKOLEPEDEL OG BEDREVIDENDE
>SAMMEN MED CARSTEN STAGE?

hvad fanden rager det dig hvad jeg er nedsat som.

det er sku mest synd for dine forældre.

--
Vh Per

icq 8212837

Fra : verner

Dato : 21-02-05 19:23

<Per H> skrev i en meddelelse

> hvad fanden rager det dig hvad jeg er nedsat som.
>
> det er sku mest synd for dine forældre.
>

> --
> Vh Per

Man kan ikke sige at det er synd for dine forældre ! de er SELV skyld i det.

Hilsen
verner

Fra : Ukendt

Dato : 21-02-05 20:11

On Mon, 21 Feb 2005 19:23:18 +0100, "verner" <ven_hj@yahoo.dk> skrev:

><Per H> skrev i en meddelelse

>Man kan ikke sige at det er synd for dine forældre ! de er SELV skyld i det.
>

>Hilsen
>verner

Er det meningen at jeg skal svare på det?

for så bliver det pr email, hvis jeg gider.

--
Vh Per

icq 8212837

Fra : kbe

Dato : 21-02-05 13:54

Har alle lagt mærke til de mange indlæg fra verner. Det må nok skyldes at
han har vinterferie fra den skole han går i.
mvh
kjeld

Fra : Joergensen

Dato : 21-02-05 19:12

Det er klart, at der i denne NG er samlet flere indiverer, hvor der tales
om,

alt andet end camping.

De andre portaler har taget konsekvensen af de underlødige indlæg ved

at censureret alle ikke relevante indlæg væk (dejligt).

Så, der er kun denne NG tilbage til dem, der mangler et liv - et campingliv
f.eks.

Til sidst et par gode links til alle dem der interesser sig for camping:

http://www.campingnettet.dk/start.asp

http://www.rosselbalepalme.it/dan/scheletro.php

Mvh.

Joergensen